تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

اردوی تیم ملی کاراته در کیش

مرحله دوم اردوی تیم ملی کاراته کشورمان در جزیره کیش به خاطر شرایط مناسب آب و هوایی و همچنین شرایط بهتری که از لحاظ بیماری کرونا وجود دارد از روز شنبه ۱۵ آذر ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شده است.
کد خبر: ۱۳۶۶۲
ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، امیر مهدی زاده، علی اصغر آسیابری و صالح اباذری ملی پوشان کاراته کشورمان هستند که در مرحله دوم اردو تیم ملی تمرینات خود را زیر نظر سید شهرام هروی سرمربی، حسن روحانی، سعید حسنی پور مربی و نعیما خواجوی مربی بدنساز تیم ملی کاراته، در جزیره کیش ادامه می دهند.

دومین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته برای حضوری قدرتمند در رقابت های کاراته وان مراکش که یکی از رقابت های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل شده است.

سعید حسنی پور، مربی تیم ملی کاراته گفت: دومین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته را به خاطر شرایط مناسب آب و هوایی و همچنین شرایط بهتری که از لحاظ بیماری کرونا وجود دارد در جزیره کیش برگزار می کنیم.

وی مسابقات پیش رو را جهت کسب سهمیه المپیک دانست و عنوان کرد: تا اینجا از سه سهمیه ممکن که تیم کمیته مردان می‌تواند کسب کند دو سهمیه قطعی شده است.

حسنی پور اضافه کرد: سهمیه اول را عسگری قطعی کرده است و سهمیه دوم از بین گنج زاده یا پور شیب در مسابقات مراکش مشخص خواهد شد.

وی آخرین شانس برای کسب سهمیه سوم را مسابقات فرانسه دانست که مهدی زاده در وزن ۶۷ کیلوگرم شانس کسب سهمیه را دارد.

مربی تیم ملی کاراته هدف اصلی شان را کسب سهمیه کامل المپیک ذکر کرد و افزود: امیدواریم تیم ملی کاراته بتواند نماینده خوبی برای ورزش ایران در المپیک توکیو باشد.

مربی تیم ملی کاراته عنوان کرد: اردوی تیم ملی تا روز ۲۷ آذر در جزیره کیش ادامه خواهد یافت و برای هر کدام از شش بازیکن بر اساس میزان آمادگی، برنامه های تمرینی متفاوتی در نظر گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم که در این مرحله از اردو و مراحل بعدی به بهترین سطح آمادگی که مد نظر کادر فنی است برسیم.

وی از شرایط اردو در جزیره کیش ابراز رضایت کرد و از تلاش های موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش و فدراسیون کاراته و همچنین  شرکت رفاه گستر برای برگزاری مناسب اردو تشکر به عمل آورد.
محمد تقی امیری خراسانی، مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش نیز در گفت و گو با ایسنا گفت: هم اکنون اردوی تیم ملی کاراته و همچنین اردوی تیم ملی دو و میدانی که دو رشته المپیکی کشورمان هستند در جزیره کیش درحال برگزاری است.

وی افزود: جزیره کیش به خصوص در نیمه دوم سال به علت داشتن آب و هوای مناسب یکی از بهترین نقاط کشور برای برگزاری اردوهای ورزشی است. مخصوصا در وضعیت شیوع ویروس منحوس کرونا که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اردوها در امنیت کامل بهداشتی و سلامت در کیش برگزار می شود.

امیری خراسانی اظهار کرد: قبل از محدودیت‌های کرونا که در ماه اخیر اجرا شد میزبان  تیم ملی دو و میدانی پارالمپیک یعنی پارا دومیدانی بودیم. همینطور تیم ملی تیر و کمان که این گونه اردوها باز هم ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل موسسه ورزش کیش درباره برنامه های پیش رو گفت: به غیر از بحث اردوهای تیم های ملی و باشگاهی، در بهمن ماه امسال به مدت یک ماه کامل، مسابقات تنیس خاکی را خواهیم داشت. پنج مسابقه شامل جام حذفی بانوان کشور، جام حذفی آقایان کشور، مسابقات آی تی اف جوانان که مسابقات بین المللی جهانی است، مسابقات تنیس خاکی با ویلچر و همچنین مسابقه تنیس ساحلی و امیدواریم در مابقی مسیر هم بتوانیم میزبان مسابقات دیگر  هم در کیش باشیم.

وی درباره فعالیت هیئت های ورزشی کیش عنوان کرد: برخی از هیئت های ورزشی کیش که در فضای آزاد تمرین می کنند بر اساس مجوز شورای سلامت به  فعالیتشان ادامه می‌دهند، برخی  هم که در فضای مجازی برنامه های خود را جلو می برند.

امیری خراسانی ادامه داد: کل جهان درگیر شیوع ویروس کرونا شده است، باید پروتکل های اجتماعی را رعایت کنیم، در خانه  ورزش کنیم تا سلامت و آمادگی خود را حفظ کنیم و بعد از کنترل این ویروس در فضای عمومی هم بتوانیم فعالیت ورزشی خود را ادامه دهیم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز