تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
معاون درمان ستاد کرونا در استان تهران اعلام کرد:

2100 بیمار کرونایی در مراکز درمانی تهران بستری شدند

وضعیت در بستری بیماران د تهران مطلوب است؛بیمارستان ها ظرفیت لازم را داشته و همچنین بیماران غیر کرونایی نیز پذیرش می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۳۵
نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران در پاسخ به این پرسش که «وضعیت مراکز درمان بیماران کرونایی در استان تهران چگونه است؟»،گفت: خوشبختانه روال، روال آرامی است و تقریبا وضعیت بیماران، همان تعداد کل بستری یعنی 2100 بیمار است.

وی ادامه داد: تعدادی از بیماران که بستری هستند، تست PCR بیشتر آنها مثبت است اما بیماری زمینه‌ای دارند.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران افزود: در کل، موج آرامی در مراکز درمانی استان تهران حاکم بوده و وضعیت در بستری بیماران مطلوب است؛ همچنین بیمارستانها تقریبا ظرفیت لازم را داشته و پذیرش بیماران غیر کرونایی نیز انجام می‌شود.

توکلی در واکنش به این پرسش که «آیا با توجه به برودت هوا احتمال افزایش مبتلایان را می‌دهید؟»،بیان داشت: قاعدتا خیلی قابل پیش بینی نیست، اما موجی که داریم و تعداد موارد آزمایش PCR ما، خوشبختانه جو آرامی را  نشان می‌دهد اما رعایت دستورالعمل‌های توصیه شده بهداشتی باید ادامه داشته باشد.

وی درباره اینکه آیا برنامه خاصی برای عدم غافلگیری در فصل زمستان و افزایش تعداد مبتلایان در نظر گرفته شده است؟»، ابراز داشت:نه، همان برنامه‌های قبلی که در ستاد ملی مقابله با کرونا بوده در نظر گرفته شده است و بعید می‌دانم تصمیم جدیدی در نظر گرفته شود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز