تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
لیونل مسی در گفت‌وگو با جودی اوله مطرح کرد:

می خواهم در لیگ آمریکا بازی کنم

مهاجم بارسلونا که هرگز پیراهن رئال مادرید را بر تن نخواهد کرد، اعلام کرد دوست دارد در آمریکا زندگی و بازی کند.
کد خبر: ۱۴۴۹۳
به گزارش پایگاه خبری معاصر به نقل از آس، لیونل مسی بامداد دوشنبه درباره آینده‌اش در گفت‌وگو با جوردی اوله صحبت کرد. مهاجم بارسلونا تا پایان قراردادش در تیم کاتالانی خواهد ماند و درباره این‌که پس از سی‌ام ژوئن چه تصمیمی خواهد گرفت، حرفی نزد. ستاره آرژانتینی تابستان از طریق فکس خواستار جدایی از بارسا شد اما رئیس باشگاه به این درخواست پاسخ منفی داد. در نهایت کاپیتان آبی‌اناری‌ها مجبور شد در اسپانیا بماند. 

مسی درباره احساسش نسبت به پیراهن تیم کاتالانی گفت: بارسلونا زندگی من است. از ۱۳ سالگی در آنجا هستم. همان‌طور که در شهر رشد کردم در باشگاه هم پیشرفت کردم. من بیش از این‌که در کشورم زندگی کنم در بارسلونا بودم و چیزهای زیادی یاد گرفتم، رشد کردم و باشگاه من را به عنوان یک بازیکن و انسان پرورش داد. همیشه با تمام وجود برای بارسا بازی کردم و رابطه عاشقانه‌ای با این تیم دارم، چون از زمانی که به اسپانیا رفتم در آنجا بودم. 

کاپیتان تیم کاتالانی که اکنون در آرژانتین به سر می‌برد و تعطیلات کریسمس را در کنار خانواده‌اش می‌گذارند، درباره جشن‌ها اظهار کرد: من به آرژانتین می‌روم تا با خانواده، مادر و خواهر و برادرهایم جشن بگیریم. این زمانی است که همه کنار هم جمع می‌شویم اما در چنین شرایطی(بحران کرونا) همه چیز پیچیده شده است، اکنون نمی‌دانم محدودیت‌ها چگونه هستند، فکر می‌کنم تنها ۱۰ نفر می‌توانند در کنار هم جمع شوند. 

ستاره آرژانتینی درباره هدیه کودکی‌اش گفت: همیشه توپ یا چیزهایی که مربوط به فوتبال بود، هدیه می‌گرفتم.  توپی را دوست داشتم که در مسابقات از آن استفاده می‌کردند چون خیلی گران و خریدنش برای ما سخت بود، اما پدر و مادرم برای کریسمس این ناممکن را ممکن می‌کردند تا ما هدیه‌ مورد علاقه‌مان را داشته باشیم. همچنین پیراهن تیم نیوولز اولدبویز را هدیه گرفتم. در مجموع بابانوئل کارش درست بود.

کاپیتان آلبی سلسته درباره ورزشکارانی که تحسین‌شان می‌کند، اظهار کرد: رافائل نادال، راجر فدرر و لبران جیمز را تحسین می‌کنم. در همه ورزش‌ها یک ورزشکار برجسته وجود دارد که قابل تحسین است؛ کریستیانو رونالدو در فوتبال چنین است. تمام ورزشکارانی که برجسته هستند و با تمام وجود تلاش می‌کنند را، تحسین می‌کنم. 

مهاجم بارسلونا در ادامه به پلی‌استیشن بازی کردنش اشاره کرد و گفت: خیلی بازی می‌کردم اما از زمان تولد تیاگو بازی کردن را کنار گذاشتم. قبلا کل روز را بازی می‌کردم، سپس شرایط عوض شد و اکنون با تیاگو بازی می‌کنم. با هر بازیکنی بازی می‌کنم. آن کسی که تیم‌ها را انتخاب می‌کند تیاگو است. با تیمی به جز بارسلونا هم بازی کرده‌ام. 

او در مورد وضعیت خود اظهار داشت: حالم خوب است. واقعیت دارد که تابستان بدی را پشت سر گذاشتم. فصل را بد به پایان رساندیم، سپس داستان فکس پیش آمد. این اتفاق‌ها موجب شد شروع فصلم با بارسلونا به تاخیر بیفتد. اکنون حالم خوب است و اشتیاق جدی برای کسب تمام عناوین پیش رو دارم. باشگاه از لحاظ تیمی روزهای سختی را گذراند. 

کاپیتان آبی‌اناری‌ها افزود: باشگاه از لحاظ اقتصادی در دوران سختی به سر می‌برد. وضعیت باشگاه بد است، خیلی بد است و بازگشت به شرایط قبلی سخت خواهد بود. 

ستاره آرژانتینی درباره گریه کردن خود نیز صحبت کرد و گفت: به خاطر مسائل ورزشی گریه نکرده‌ام اما روزهای سختی را گذرانده‌ام و به خاطر مسائل دیگری گریه کرده‌ام. ترجیح می‌دهم وارد جزئیات نشوم اما از نظر ورزشی خیلی اذیت شده‌ام.

مسی زمانی که ۱۳ ساله بود، وارد باشگاه بارسلونا شد. او در این رابطه اظهار کرد: لحظه سختی بود؛ مجبور شدم همه چیز را در ۱۳ سالگی رها کنم و به جایی بروم که هیچکس را نمی‌شناختم. این تجربه به من کمک کرد رشد کنم. خجالتی بودم و باعث شد بیشتر خجالتی شوم. من به چیزهایی فکر می‌کردم که خواهانش بودم. دوست داشتم به رویایم برسم و تمرکزم روی تمرینات و بازی‌ها باشد. کم کم دوستانی پیدا کردم. برای من تقسیم کردن چیزها خیلی سخت بود، مخصوصا همه چیزهای بد. تنهایی غذا می‌خوردم و تنهایی قدم می‌زدم.

بازیکن بارسا در مورد طبیعی و عادی بودن زندگی‌اش گفت: زندگی‌ام خیلی طبیعی است، گاهی اوقات کسل‌کننده است، صبح‌ها از خواب بیدار می‌شوم، صبحانه می‌خوریم، به تمرین می‌روم، برمی‌گردم، با آنتونیا (همسرش) به دنبال بچه‌ها می‌رویم و با آنها هستیم. زمانی که برمی‌گردیم ساعت ۸ است، شام می‌خوریم و به تختخواب می‌رویم. 

مسی درباره نگاه جامعه به نحوه زندگی افراد مشهور، اظهار کرد: مردم فکر می‌کنند که ما در یک حباب زندگی می‌کنیم و نمی‌دانیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. تنها پول زیادی به دست می‌آوریم و برایمان چیزی اهمیت ندارد. این یک دروغ است و ما مانند دیگران در واقعیت زندگی می‌کنیم. من دوست دارم در مورد همه‌چیز اطلاع داشته باشم و بدانم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. 

ستاره آرژانتینی در ادامه به مساله‌ای که آزارش می‌دهد اشاره کرد و گفت: گاهی اوقات دوست دارم ناشناس باشم و از رفتن به سوپر مارکت و سینما لذت ببرم، بدون این‌که کسی به من نگاه کند که در حال انجام چه کاری هستم. گاهی اوقات ۳۰۰ چشم دنبال من است. همیشه به خاطر لطف مردم قدردان هستم اما برخی اوقات دوست دارم ناپدید شوم.

بازیکن شماره ۱۰ آبی‌اناری ها درباره سطح طبقاتی خانوده‌اش اظهار کرد: خانواده‌ام فقیر نبود اما متوسط رو به پایین بودیم. خوب زندگی می‌کردیم و همه چیز داشتم اما مرفه نبودیم.

کاپیتان بارسلونا در رابطه با ورزشگاه‌های خالی در بحران کرونا، اظهار کرد: وحشتناک است. احساس خیلی عجیب حاکم است. همه چیز خیلی سرد و زشت است. تماشای این شرایط عجیب است. حتی روی نتایج هم تاثیر گذاشته و باعث شده است بازی‌ها برابرتر شوند. همه چیز متفاوت است. 

او افزود: ما بازی و تمرین کردن را دوست داریم و این کار را انجام می‌دهیم. نمی‌دانم به درد می‌خورد یا نه، اما کاری که انجام می‌دهیم را دوست داریم و از آن لذت می‌بریم. حداقل من این شکلی هستم. 

دیگو مارادونا یک ماه پیش به دلیل حمله قلبی در ۶۰ سالگی درگذشت. مسی درباره این اتفاق گفت:در خانه بودم که پیام پدرم را دریافت کردم، تلویزیون را روشن کردم و متوجه همه چیز شدم. دیوانه‌کننده بود، نمی‌توانستم باور کنم. می‌دانستیم که دیگو حالش خوب نیست اما کسی چنین چیزی را تصور نمی‌کرد. اتفاق وحشتناکی بود. 

کاپیتان تیم ملی آرژانتین در پاسخ به این سوال که "آیا تصور کرده‌ است مراسم خاکسپاری‌اش مانند مراسم مارادونا باشد؟"، گفت: نه تصور کرده‌ام و نه می‌خواهم به آن فکر کنم، اما مراسم خاکسپاری دیگو مطابق انتظار پیش رفت. به خاطر کاری که برای آرژانتین کرد و احساسی که مردم آرژانتین به او داشتند، کاملا مشخص بود که چنین مراسمی خواهد داشت. 

او در ادامه اظهار کرد: به مرگ فکر نمی‌کنم. ترس دارم و به این فکر می‌کنم زمانی که من نباشم چه اتفاقی برای فرزندان و خانواده‌ام می‌افتد اما خیلی به این موضوع فکر نمی‌کنم.

مهاجم بارسا در مورد سیاست نیز گفت: دوست ندارم درباره این موضوع نه صحبت کنم و نه نظر بدهم. سیاست خیلی عجیب شده است. به اندازه تیم‌های فوتبال حزب‌های سیاسی وجود دارد. مردم هوادار متعصب یک نفر می‌شوند و درگیری‌هایی وجود دارد. اگر طرفدار یکی از آنها باشید با دیگری دعوا می‌کنید اما من سیاست را این‌چنین نمی‌بینم. بهترین را برایم کشورم خواهانم. دوست دارم مردم زندگی بهتری داشته باشند و کمتر اذیت شوند. دوست دارم همه چیز خوب پیش برود. 

بارسلونا در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان با نتیجه ۸ بر ۲ از بایرن مونیخ شکست خورد. مسی در این رابطه اظهار کرد: برای همه بدترین بود، هم به خاطر نتیجه و هم شکل بازی. ضربه سختی بود. سال خیلی سختی را گذرانده بودیم. می‌توانستیم شکست بخوریم اما نه به این شکل. 

بازیکن تیم کاتالانی درباره ارسال فکس نیز گفت: اگر دوباره به گذشته برگردم فکس می‌فرستم چون درخواست رسمی است. من در طول ۶ ماه به رئیس باشگاه گفتم، می‌خواهم بروم و از او خواستم به من کمک کند. او همیشه پاسخ منفی داد، بنابراین ارسال فکس روشی بود که به صورت جدی خواسته‌ام را مطرح کنم تا باشگاه متوجه درخواستم شود. 

مسی در ادامه اظهار کرد: قدردان همه چیز هستم. باشگاه و شهرم را دوست دارم. احساس می‌کنم با تمام وجود برای باشگاه کار کرده‌ام و شایسته تمام عناوینی که کسب کرده‌ام، هستم. سپس زمانی رسید که شرایط سخت شد، نیاز به یک تغییر داشتم. باید از این شرایط خارج می‌شدم. می‌دانستم که امسال می‌تواند سال انتقال باشد. همیشه می‌خواستم برای کسب عناوین بیشتر تلاش کنم، برای فتح دوباره لیگ قهرمانان و لالیگا. احساس کردم که اکنون زمان تغییر است. می‌خواستم بروم و این کار را به خوبی انجام بدهم اما رئیس باشگاه نمی‌خواست و شروع به سانسور برخی مسائل کرد تا باعث شود که من آدم بد ماجرا باشم اما من آرام هستم.

بازیکن شماره ۱۰ بارسا افزود: تصمیم خیلی سخت و وحشتناکی بود. چنین تصمیمی آسان نیست. بر این باور نیستم شهری بهتر از اینجا برای زندگی کردن وجود داشته باشد. خانواده‌ام نمی‌خواستند که جابه‌جا شوند. احساس می‌کردم که جدایی برای همه بهتر است، برای باشگاه و من. نیاز به جدایی داشتم چون که این دوره به پایان رسیده بود. خوسپ ماریا بارتومئو خیلی من را فریب داد و سال‌ها این کار را کرد. آخرین سال خیلی سخت بود، قبلا هم سختی وجود داشت چون از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم. اگر به دادگاه می‌رفتم دلیل داشتم اما نمی‌خواستم علیه بارسا در دادگاه حاضر شوم.

مسی به آینده‌اش اشاره کرد و گفت: هیچ ایده‌ای تا پایان سال ندارم. منتظر خواهم ماند تا فصل به پایان برسد. اکنون تنها به تیم فکر کردن مهم است و این‌که سال را به خوبی به پایان برسانیم. نمی‌خواهم تمرکزم روی مسائل دیگر باشد. می‌دانم که خیلی از هواداران بارسا هنوز من را دوست دارند و می‌خواهند در بارسلونا بمانم. می‌دانم که پس از درخواست جدایی‌ام خیلی از طرفداران دیگر من را دوست ندارند اما بهترین عملکردم را به خاطر باشگاه و خودم به نمایش خواهم‌ گذشت. این حرف‌ها از ته قلبم است. همیشه برای زندگی‌ کردن در آمریکا و بازی کردن در لیگ این کشور هیجان داشته‌ام. نمی‌دانم این اتفاق خواهد افتاد یا نه. نمی‌دانم در لیگ دیگری بازی خواهم کرد یا نه. تمرکزم روی چیزهایی است که دارم و از این فرصت برای به دست آوردن تمام چیزهای ممکن استفاده می‌کنم و برای آن می‌جنگم. نمی‌دانم سال چگونه تمام می‌شود چون اکنون زمان مناسبی نیست که درباره آینده‌ام صحبت کنم.

کاپیتان بارسلونا در پایان گفت: غیرممکن است در رئال مادرید بازی کنم، در اتلتیکو هم این اتفاق نخواهد افتاد. 
منبع: ایسنا
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز