تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۳.۷۳°  بیشینه ۱۴.۷۹°
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳

ایجاد کننده صفحات جعلی اینستاگرام دستگیر شد

رئیس پلیس فتا شرق تهران اعلام کرد؛ جاعل صفحات اینستاگرامی که باعث ایجاد مزاحمت برای یکی از شهروندان شده بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۴۶۸۸
سرهنگ رضا ملوکی روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: با مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر بی اطلاعی از ایجاد دو صفحه اینستاگرامی با نام و مشخصات وی که اقدام به انتشار شماره تلفن همراه شاکیه به علت نیاز مالی و کمک به وی کرده اند، مورد رسیدگی قرار گرفت.

این مقام انتظامی از شناسایی متهم خبر داد و گفت: بعد از اقدامات تخصصی و فنی‌مهندسی تیم کارشناسان پلیس فتا موفق به شناسایی فرد جاعل شدند و متهم با دستور مقام قضایی به این پلیس دعوت شد و پس از مشاهده دلایل و مستندات لب به اعتراف گشود و بیان داشت که یکی از دوستان قدیمی شاکیه بوده و به علت اختلاف شخصی با وی اقدام به انتشار شماره تماس نامبرده در فضای مجازی با انگیزه ایجاد مزاحمت های مکرر برای شاکیه کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه متاسفانه شاهد اینگونه انتقام ها توسط بسیاری از اشخاص برای تخریب طرف مقابل در فضای مجازی هستیم،  خاطرنشان کرد: پلیس فتا با هرگونه فعالیت سوء و هنجارشکن برخورد کرده و در این خصوص هیچ‌گونه ملایمتی نخواهد داشت.

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران اظهار داشت : شهروندان در صورت مواجهه با هرنوع مشکلی می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند و با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir درخواست خود را ثبت کنند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز