تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
خبر خوب برای اهالی موسیقی

شورای حل اختلاف فرهنگ، هنر و رسانه آغاز به کار کرد

این شورا با هدف تخصصی کردن رسیدگی به پرونده دعاوی و همین طور حفظ شان و منزلت اصحاب فرهنگ و هنر فعالیت خود را با حضور کارشناسان و خبرگان این حوزه آغاز کرده است.
کد خبر: ۱۵۰۷۵

به گزارش پایگاه خبری معاصر به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران، شورای حل اختلاف فرهنگ هنر و رسانه با هدف تخصصی کردن در رسیدگی به پرونده دعاوی و همین طور حفظ شان و منزلت اصحاب فرهنگ و هنر آغاز به کار کرد.

این شورا به منظور تسریع و تسهیل در حل اختلاف های قشر فرهنگی و فرهیخته کشور فعالیت خود را آغاز کرده و آماده همکاری است.

انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران با گواهینامه ثبتی از وزارت کار و امور اجتماعی ، مورد تائید سازمان بین المللی کار ILO در ژنو، دارای گواهینامه عضویت در فدراسیون بین المللی موسیقیدانان FIM در پاریس استو


این انجمن در جهت استیفای حقوق و خواسته های قانونی هنرمندان اعضاء از طریق ایجاد زمینه های مساعد به منظور نیل به اهداف انجمن صنفی . حمایت ، دفاع و پشتیبانی از حقوق و منافع صنفی و حرفه ای اعضاء از طریق پیشنهاد و جلب پشتیبانی مراجع و سازمانهای دولتی و ملی اقدام می کند

شورای حل اختلاف فرهنگ هنر و رسانه به آدرس خیابان خردمند شمالی، روبروی بانک تجارت، نبش کوچه اول راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات به اهالی فرهنگ در حوزه موسیقی است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز