تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
مسؤول بسیج جامعه پزشکی شهرستان خلخال گفت:

۲۰۰ خانواده در خلخال رایگان ویزیت شده اند

مسؤول بسیج جامعه پزشکی شهرستان خلخال گفت: به همت بسیج جامع پزشکی بیش از ۲۰۰ خانوار در دو روستای تیل و کزج تحت مداوا قرار گرفته و داروی رایگان در اختیار خانوار محروم این روستاها قرار گرفت.
کد خبر: ۱۵۱۶۲
فجر الفاطمه محمدی در خلخال اظهار کرد:  همزمان با دهه بصیرت و پاسداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل، دو اکیپ محرومیت‌زدایی پزشکی به روستاهای کزج بخش خورش رستم و روستای تیل در بخش شاهرود شهرستان خلخال اعزام شدند.

وی افزود: در این اقدام خیرخواهانه که با حضور پزشکان، پرستاران و متخصصین در روستاهای یاد شده انجام شد بیش از ۲۰۰ خانوار در دو روستای تیل و کزج تحت مداوا قرار گرفته و داروی رایگان در اختیار خانوار محروم این روستاها قرار گرفت.
مسؤول بسیج جامعه پزشکی شهرستان خلخال از حضور اکیپ‌های محرومیت‌زدایی بسیج جامعه پزشکی و فداکاری این قشر در رسیدگی به وضعیت محرومین در روستاهای صعب العبور و دور افتاده خبر داد.

وی از برپایی اکیپ پزشکی محرومیت زدایی در روستای پرجمعیت «بفراجرد» با حضور بیش از ۴ پزشک متخصص و عمومی جهت ویزیت رایگان اهالی این منطقه خبر داد و گفت: اکیپ های پزشکی در روستای بفراجرد تا پاسی از شب به ویزیت رایگان پرداختند.
گفتنی است؛ اهالی روستاهای تیل و کزج نیز ضمن اشاره به حضور تیم‌های پزشکی محرومیت‌زدایی سپاه، از توجه آنان به مناطق محروم و روستایی تقدیر کردند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز