تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
پیشکسوت استقلال گفت:

پرسپولیس و استقلال وضعیت خوبی ندارند

پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه وضعیت فوتبال در کشور خوب نیست، اذعان داشت:در دو تیم فوتبالیست‌های آنچنانی و سطح بالا نداریم و اگر لژیونرها را در تیم ملی را نداشته باشیم تیم ملی بسیار ضعیف خواهد شدو همچنین با توجه به وضعیت کنونی دو تیم استقلال و پیروزی، احتمال مساوی تمام شدن دربی بسیار زیاد است.
کد خبر: ۱۵۴۱۳
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از خبرگزاری فارس، علی گیوه‌ای امروز با اشاره به اینکه دربی امسال با دربی‌های دوره‌های گذشته متفاوت خواهد بود، اظهار داشت: چون این بازی تماشاگر ندارد، همانند دربی‌های گذشته نخواهد بود و کیفیت خوبی نخواهد داشت و برد تیم‌ها به شانس مانده است.

پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه هر دو تیم بازیکنان آنچنانی ندارند و در بازی‌های گذشته خود نیز بازی‌های خوبی نداشتند، افزود: این دو تیم بازی‌های ضعیفی با رقبای خود داشتند و فقط تیمی که بتواند از شانس‌ها و فرصت‌ها استفاده کند، تیم برنده خواهد بود و احتمال تساوی بسیار زیاد است.

وی با تاکید بر اینکه تیمی که بتواند از فرصت‌ها به خوبی استفاده کند برنده از میدان بیرون خواهد آمد، خاطر نشان کرد: نبودن تماشاگر تاثیر فراوانی در کیفیت بازی‌ها دارد و زمانی که بازی با حضور تماشاگر برگزار می‌شود، بازیکنان با انگیزه وارد میدان می‌شوند.

گیوه‌ای وضعیت هر دو تیم را نامناسب خواند، ادامه داد: با توجه به اینکه بازی‌های هر دو تیم را تعقیب می‌کنم به نظر من هر دو تیم امسال ضعیف‌ترین سال‌های خود را بعد از انقلاب سپری می‌کنند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه وضعیت فوتبال در کشور خوب نیست، اذعان داشت:در دو تیم  فوتبالیست‌های آنچنانی و سطح بالا نداریم و اگر لژیونرها را در تیم ملی را نداشته باشیم تیم ملی بسیار ضعیف خواهد شد.

وی به نزدیک بودن انتخابات فدراسیون فوتبال اشاره کرد و افزود: فدارسیون فوتبال وضعیت آشفته‌ای دارد و یک فرد کاردان و کار بلد می‌خواهد که سابقه این کار را داشته باشد و اگر کسی نباشد که این وضعیت را سروسامان دهد وضعیت بدتر خواهد شد.

پیشکسوت استقلال ورود فوتبالیست‌ها به فدراسیون را مثبت ارزیابی کرد و افزود: می‌توان گفت ورود فوتبالیست‌ها به فدراسیون در صورت استفاده از افراد سابقه دار مثبت است.

 وی در مورد نانم نویسی علی کریمی گفت: علی کریمی بچه خوبی است ولی سابقه اداری ندارد و باید از افراد کار بلد مانند دکتر دادکان که سابقه انجام این کار را دارد استفاده کند تا بتواند آینده خوبی داشته باشد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز