تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
توسط خادمان امامزاده روح الله الحسنی (ع) صورت گرفت:

اهدای ۴۰۰ میلیون تومان بن خرید به ۸۰۰ کودک کار

خادمان امامزاده روح الله الحسنی (ع)۴۰۰ میلیون تومان بن خرید لباس گرم تهیه و ۸۰۰ بن خرید لباس گرم به ارزش هر بن ۵۰۰ هزار تومان به کودکان کار و خانواده‌های بی‌بضاعت اهدا کردند تا آنها بتوانند با استفاده از این بن‌کارت‌ها لباس‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.
کد خبر: ۱۵۴۶۹
همزمان با آغاز فصل سرما، امامزاده روح الله الحسنی (ع) در میدان امام خمینی (ره) برای کمک به نیازمندان در کنار توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم، اقدام به راه‌اندازی پویش «زمستان گرم» کرد و با حمایت خیران بیش از ۳۰۰ شال گردن تهیه و بین کودکان کار توزیع کرد. همچنین در آخرین روز پاییز بیش از ۱۰۰ کارگر فصلی که با شیوع کرونا با مشکلات معیشتی مواجه شده بودند، شناسایی و در مراسمی به آنها غذای گرم و بسته معیشتی به همراه کارت هدیه ۱۵۰ هزار تومانی اهدا شد.

اعطای ۴۰۰ میلیون تومان بن خرید لباس گرم به ۸۰۰ کودک کار و خانواده بی‌بضاعت

به گفته حجت‌الاسلام حجر رسولی، مدیر آستان امامزاده روح الله الحسنی (ع)، پس از پویش زمستان گرم و توزیع شال‌گردن بین کودکان کار و نیازمندان، ۴۰۰ میلیون تومان بن خرید لباس گرم تهیه و ۸۰۰ بن خرید لباس گرم به ارزش هر بن ۵۰۰ هزار تومان به کودکان کار و خانواده‌های بی‌بضاعت اهدا شد تا آنها بتوانند با استفاده از این بن‌کارت‌ها لباس‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

۶۴ بخاری خانه‌های نیازمندان را گرم می‌کند

مدیر آستان امامزاده روح الله الحسنی (ع) با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات آستان امامزاده روح الله الحسنی (ره) تهیه و توزیع بخاری بین خانوارهای نیازمند است، گفت: با کمک خیران و از محل موقوف‌های اداره ناحیه سه، تعداد ۶۴ بخاری به ارزش هر کدام دو میلیون و ۵۰۰ تا دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تهیه شده که قرار است این بخاری‌‍‌ها سه‌شنبه ۲۳ دی‌ماه به دست خانواده‌های نیازمند برسد تا خانه‌های آنها نیز در هوای سرد زمستان گرم شود.

 آستان امامزاده روح الله الحسنی (ع) در هفته‌های اخیر علاوه بر توزیع بیش از ۵ هزار ماسک بین مردم و نیازمندان و همچنین تقدیر از فعالیت‌های کادر درمان و ۵۰۰ خانواده شهید مدافع حرم فاطمیون، ۵۰۰ بسته معیشتی نیز بین نیازمندان توزیع کرده است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز