تهران ۹.۹۱° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۹.۹۹°
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

بوسه عاشقانه در ملا عام +عکس

تهران، دیروز میزبان یک مراسم تقدیر دیگر هم بود. آن هم به همت موسسه «اوج» که برای «محمدحسین جعفریان» شاعر، نویسنده، روزنامه نگار و مستندساز، مراسم بزرگداشت برگزار کرد.
کد خبر: ۱۵۵۴
اخبار معاصر: تهران، دیروز میزبان یک مراسم تقدیر دیگر هم بود. آن هم به همت موسسه «اوج» که برای «محمدحسین جعفریان» شاعر، نویسنده، روزنامه نگار و مستندساز، مراسم بزرگداشت برگزار کرد.حضور چهره های مختلف از طیف های مختلف فرهنگی و هنری.
 
 
یکی از حاشیه های این مراسم بود. قرارگرفتن نام هایی  همچون «حجت الاسلام محمدعلی زم»، «بهروز افخمی»،«علیرضا قزوه»، »وحید یامین پور» ، «حجت الاسلام محمدرضا زائری»، «شهرام شکیبا» و … در یک مراسم، از جمله حاشیه های این مراسم تقدیر بود. ضمن این که که سفیر افغانستان، کلاه مخصوص «احمدشاه مسعود» مبارز شهید افغان را به پاس تلاشهای جعفریان در زمان حضورش در افغانستان، به وی اهدا کرد که بسیار زیبا بود.
 
 
اما بی شک، مهم ترین حاشیه این مراسم که با تشویق و ابراز احساسات حاضران هم همراه شد، بوسه همسر جعفریان بر دستان او بود. «ساقی جعفریان» که پیش از این هم با انتشار نامه ای سرگشاده، به استقبال این مراسم بزرگداشت رفته بود، دیروز و در مراسم بزرگداشت، به ناگاه خم شد و بر دستان همسرش محمدحسین جعفریان بوسه زد. کاری که از لنز  دوربین عکاسان هم پنهان نماند و  به سرعت هم در رسانه های مختلف بازتاب داشت.
 
 
بوسه عاشقانه این زن در ملا عام در تهران (عکس)

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : بوسه تهران عاشقانه
ارسال نظر
نظرات بینندگان
غریبه
Iran, Islamic Republic of
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
راهیست راهِ عشق که هیچش کناره نیست
آن‌جا، جز آن که جان بسپارند، چاره نیست
هر گَه که دل به عشق دهی خوش دمی بود
"در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست"
ما را ز منع عقل مترسان و مِی بیار!
کآن شحنه در ولایت ما هیچ کاره نیست
از چشم خود بپرس که ما را که می‌کشد
جانا! گناهِ طالع و جُرمِ ستاره نیست
او را به چشم پاک توان دید چون هلال
هر دیده جای جِلوهٔ آن ماه‌پاره نیست
فرصت شمر طریقه رندی که این نشان
چون راه گنج بر همه کس آشکاره نیست

آخرین اخبار روز