تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
رئیس قوه قضاییه:

معیشت و سلامت دغدغه اصلی سران قوا است

حجت الاسلام والمسلین سید ابراهیم رئیسی، امروز در جلسه مشترک سران قوا گفت: «معیشت» و «سلامت» دو محور اصلی در جلسه سران قوا بود و باید همه مسئولان حاکمیتی به این دو موضوع توجه داشته باشند.
کد خبر: ۱۵۵۵۸
به گزارش پایگاه خبری معاصر، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی روز سه‌شنبه در نشست خبری که بعد از جلسه مشترک سران قوا به میزبانی قوه قضاییه برگزار شد، افزود: از این جهت که جلسات سه قوه زود تشکیل می شود بسیار خرسندم و می تواند منجر به گشایش مشکلات مردم شود و نقطه امیدبخشی است.

وی ادامه داد: ‌امروز انتظار مردم از قوای سه گانه و همه نهادهای حاکمیتی این است که در اقدامات خود امید آفرین و گره گشا باشند و دغدغه های مردم نسبت به مسائل معیشتی را رفع کنند.

رئیسی اضافه کرد: هر چه اقدامات قوای سه گانه و مجموعه نهادهای حاکمیتی در حل مشکلات مردم بیشتر باشد، یاس و ناامیدی کمتر می شود.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ۱۹ دی خاطرنشان کرد: مساله خنثی سازی تحریم ها باید مورد توجه قرار گیرد و تلاش همه دستگاه ها با تکیه بر شعار «ما می توانیم» این باشد که به دست توانای عزیزانمان مشکلات را حل کنیم.

وی ادامه داد: اکنون نیروهای جوان انقلابی، خبره، توانمند، کارآفرین، سرمایه گذار و مبتکرانی که می توانند در حوزه های مختلف فعال باشند و تولید را جهش دهند تا موانع تولید رفع شود، کم نداریم.

رئیس قوه  قضاییه اظهارداشت: مجموعه این اقدامات می تواند به خنثی سازی تحریم ها و بی اثر شدن تحریم ها منجر شود و این امر شدنی است و مدیران و کارآفرینان باید مجاهدت و فعالیت کنند و مورد پشتیبانی و حمایت  قرار گیرند.

وی با تاکید بر مقوله سلامت افزود: سلامت در نظام اداری کشور مورد توجه مردم است و در همه حوزه ها از جمله سلامت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باید به این موضوع توجه شود و نظام سالم اداری را رقم  بزند که روابط براساس قانون استوار است و محصول آن رفع دغدغه و افزایش امید و اعتماد باشد.

رئیسی ابراز امیدواری کرد با همکاری قوا و همه نهادهای حاکمیتی تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری دشمنان بیش از پیش ناامید و دوستان امیدوار شوند.

 
 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز