تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
برای بازگرداندن وحدت ملی فلسطین؛

نشست مهم هنیه و النخاله در دوحه

رهبران حماس و جهاد اسلامی طی نشستی در پایتخت قطر بر لزوم ادامه اقدامات برای بازگرداندن وحدت ملی فلسطین به منظور دستیابی به یک استراتژی ملی واحد برای مبارزه بر اساس مقاومت همه جانبه تأکید کردند و مقاومت را گزینه ملی برشمردند که دستیابی به اهداف و منافع عالی ملت فلسطین را تضمین می‌کند.
کد خبر: ۱۵۵۶۹
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از خبرگزاری فارس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) و هیئتی از کادر رهبری این جنبش روز سه‌شنبه در دوحه پایتخت قطر میزبان «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی و هیئتی از کادر رهبری این جنبش بود.

به گزارش پایگاه خبری العهد،  دو هیئت حماس و جهاد، تحولات مربوط به پرونده احیای وحدت ملی فلسطین و پایان بخشیدن به اختلافات بر اساس برگزاری انتخابات در سه سطح شورای قانونگذاری، ریاست جمهوری  و مجلس ملی و نتایج قابل انتظار از آن را بررسی کردند و همچنین به بررسی روش‌های تقویت جبهه ملی برای مقابله با چالش‌های جدی مربوط به تلاش برای انحلال مسئله فلسطین و الحاق سرزمین‌های فلسطین به اسرائیل علاوه بر تب عادی سازی که برخی کشورهای منطقه را مبتلا کرده است، پرداختند.

  دو هیئت بر لزوم ادامه اقدامات برای بازگرداندن وحدت ملی فلسطین به منظور دستیابی  به یک استراتژی ملی واحد برای مبارزه بر اساس مقاومت همه جانبه تأکید کردند و مقاومت را گزینه ملی برشمردند که دستیابی به اهداف و منافع عالی ملت فلسطین را تضمین می‌کند.

هیئت حماس و جهاد اسلامی تحولات منطقه و جهان و بازتاب آن بر واقعیت فلسطین و آینده اوضاع سیاسی و میدانی فلسطین و الزامات مرحله آتی و راه های تعامل با آن را بررسی کردند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز