تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
بعد از 10 ماه دوری از تیم ملی به دلیل شیوع کرونا

امیدواریم مسابقات فوتبال ساحلی برگزار شود

ملی‌پوش فوتبال ساحلی گفت: حدود ۱۰ ماه است که از تیم ملی به دلیل شیوع کرونا دور بودیم و امیدوارم هرچه زودتر به شرایط عادی زندگی برگردیم و شرایط کمی پیچیده شده و برگزاری مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما امیدواریم مسابقات به تعویق نیافتد و برگزار شود.
کد خبر: ۱۵۶۰۹
به گزارش پایگاه خبری معاصر، «محمدعلی مختاری» روز چهارشنبه در گفت و گویی در خصوص اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی، اظهار داشت: دومین اردویی است که در یک ماه اخیر پشت سر می‌گذاریم. شرایط تیم نیز خوب است و بیشتر روی انجام کارهای بدنی متمرکز هستیم.

وی ادامه داد: حدود ۱۰ ماه است که از تیم ملی به دلیل شیوع کرونا دور بودیم و امیدوارم هرچه زودتر به شرایط عادی زندگی برگردیم.

آقای گل سابق آسیا افزود: شرایط کمی پیچیده شده و برگزاری مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما امیدواریم مسابقات برگزار شود.

مختاری درباره شرایط خود، گفت: به هرحال شرایط سخت بود. پیگیری تمرین در منزل و حفظ آمادگی با محدودیت‌هایی مواجه است اما خوشبختانه با برگزاری این ۲‌ اردو شرایطم خیلی بهتر شده و این پیشرفت بدنی را مدیون مربی بدنساز تیم هستم که واقعا در کارش فوق‌العاده است و انگیزه زیادی برای جنگیدن به بازیکنان منتقل می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه زودتر تکلیف برگزاری مسابقات مشخص شود تا آماده‌سازی صد درصدی و خوبی داشته باشیم.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های جام بین قاره‌ای جهان در امارات آماده می‌کنند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز