تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
به دلیل سقوط ارزش سهام تسلا؛

ثروتمندترین مرد جهان 13.5 میلیارد دلار از ثروتش را دست داد

ارزش سهام شرکت تسلا در معاملات اخیر آمریکا 8 درصد سقوط کرد و باعث شد تا 13.5 میلیارد دلار از ثروت ایلان ماسک، بنیانگذار و بزرگ‌ترین سهامدار آن به باد برود.
کد خبر: ۱۵۶۲۱
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از اسپوتنیک، ارزش سهام شرکت خودروسازی تسلا آمریکا در معاملات اخیر 8 درصد سقوط کرد و باعث شد تا 13.5 میلیارد دلار از ثروت ایلان ماسک، بنیانگذار و بزرگ‌ترین سهامدار آن به باد برود.

بر همین اساس جف بزوس، بنیانگذار و سهامدار شرکت آمازون دوباره ثروتمندترین فرد جهان شده است و ماسک به جایگاه دوم تنزل پیدا کرده است. بنا به اعلام موسسه فوربس که میزان دارایی‌های افراد ثروتمند جهان را تخمین زده و سپس آنها را رتبه بندی می‌کند، ایلان ماسک حالا 176.2 میلیارد دلار ثروت دارد و این در حالی است که ثروت بزوس 182.1 میلیارد دلار است و بنابراین بزوس از ماسک سبقت گرفته و جایگاه خود را که حدود 4 سال اشغال کرده بود، پس گرفته است.

بنا به اعلام فوربس پس از بزوس و ماسک، برنارد آرنو با 153.7 میلیارد دلار دارایی در جایگاه سومین فرد ثروتمند جهان قرار دارد. البته رتبه بندی بلومبرگ در این زمینه با فوربس اختلاف داشته و بلومبرگ همچنان ماسک را ثروتمندترین فرد جهان می‌داند و در جایگاه سوم هم بیل گیتس را بالاتر از آرنو قرار داده است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز