تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
مدیر برنامه «چاک نوریس» هنرپیشه هالیوودی؛

«واکر ، تگزاس رنجر» در آشوب کنگره حضور نداشته است

مدیر برنامه «چاک نوریس» هنرپیشه هالیوودی گفت: ستاره «واکر ، تگزاس رنجر»، همبازی بروس لی در شورش مرگبار هفته گذشته در پایتخت ایالات متحده حضور نداشته و شایعه ای بیش نبوده است.
کد خبر: ۱۵۶۲۷
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از واشنگتن تایمز، مدیر برنامه «چاک نوریس» هنرپیشه هالیوودی میگوید که برخلاف آنچه که شایعه شده، او در آشوب چهارشنبه کنگره حضور نداشته است.

عکسی از مردی که ظاهراً شبیه نوریس است و یکی از اعضای اوباش حمله کننده به ساختمان کنگره در ششم ژانویه بود به سرعت در اینترنت پخش شد. اریک کریتزر، مدیر نوریس، روز سه شنبه به آسوشیتدپرس گفت: این «چاک نوریس» نیست.

کریتزر گفت: چاک در زمان این حادثه و تسخیر ساختمان کنگره در واشنگتن دی سی، در منطقه خود در تگزاس در کنار خانواده اش بوده است و ارتباطی با شخصی که عکسش در فضای مجازی به عنوان حمله کننده به کنگره پخش شده، ندارد.

او تصدیق کرد که مردی که در میان حمله کنندگان و آشوب گران بوده و عکسش در اینترنت پخش شده، تا حدودی شبیه نوریس است اما چاک بسیار خوش تیپ تر است!

کارلوس ری «چاک» نوریس زادهٔ ۱۰ مارس ۱۹۴۰ هنرپیشه و ورزشکار آمریکایی است که متولد اوکلاهما و ساکن تگزاس است.

او را در فیلم‌های رزمی و اکشن زیادی در هالیوود می‌توان دید. مهمترین آنها فیلم «راه اژدها» بود که در آن نوریس به ‌عنوان حریف مخالف نهایی «بروس لی» هنرپیشه اسطوره فیلم های ژانر رزمی، ایفای نقش کرد. در ضمن، چاک نوریس قهرمان ۲ دوره کاراتهٔ جهان ‌است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز