تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران؛

اجازه نمی دهیم کشورمان به آزمایشگاه واکسن کشورهای غربی تبدیل شود

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس گفت: سیاستمداران غربی تلاش دارند تا واکسن خود را در کشورهای غرب آسیا تست کنند و ما نباید اجازه دهیم کشور ما به آزمایشگاه داروها و واکسن‌های کمپانی‌های غربی تبدیل شود.
کد خبر: ۱۵۷۱۸
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از خبرگزاری فارس، آراء شاهوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ممنوعیت واردات واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس گفت: علاوه بر آمریکا و انگلیس کشورهایی مانند فرانسه نیز در این زمینه خوشنام نیستند و ما باید نسبت به آنها با وسواس و دقت عمل کنیم.

وی افزود: اولویت در بحث واکسن کرونا تکیه بر تولید داخل است و وقتی ما مراحل ابتدایی تست واکسن کرونا را با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم، باید به توان داخلی خود تکیه و به آن اعتماد کنیم.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس اظهار داشت: اگر بنا باشد با توجه به نیاز کشور واکسنی هم از خارج خریداری شود باید از کشورهایی این خرید انجام شود که دارای سابقه روشن و مثبتی هستند و تمام جوانب کار باید در این باره مدنظر قرار گیرد.

شاهوردیان خاطرنشان کرد: کمپانی‌های داروسازی غربی فقط به دنبال سود و منافع مادی خود هستند و هیچ گاه سلامت بشر برایشان مهم نیست و سیاست‌مداران ما باید مراقب باشند که در تور فریب و نیرنگ غرب در این زمینه گرفتار نشوند.

وی افزود: همان طور که مشاهده می‌شود در کشورهای غربی تعداد اندکی از افراد راغب هستند تا واکسن‌های ساخته شده توسط شرکت‌های داروسازی غرب را دریافت کنند و این خود نشانه دیگری از عدم اعتماد به واکسن‌های تولید شده در غرب درباره کروناست.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس در پایان گفت: سیاستمداران غربی تلاش دارند تا واکسن خود را در کشورهای غرب آسیا تست کنند و ما نباید اجازه دهیم کشور ما به آزمایشگاه داروها و واکسن‌های کمپانی‌های غربی تبدیل شود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز