تهران ۱۴.۹۹° كمينه ۱۴.۹۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
از سوی نشر شورآفرین؛

آخرین اثر پائولو کوئیلو در ایران منتشر می شود

رمان «کماندار» آخرین اثر پائولو کوئیلو با ترجمه مسیحا وثیق منتشر می‌شود. وی از پرفروش‌ترین نویسنده‌های جهان است و تاکنون بیش از ۳۵۰ میلیون نسخه از آثارش به فروش رفته است.
کد خبر: ۱۵۷۲۸
به گزارش پایگاه خبری معاصر، این کتاب که آخرین اثر این نویسنده برزیلی است در سال ۲۰۲۰ منتشر شده و کریستف نیمان آن را تصویرسازی کرده است. این کتاب با ترجمه مسیحا وثیق از سوی نشر شورآفرین منتشر می‌شود.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: رمان کوتاه «کماندار» داستان کمانداری به نام تتسویا است که زمانی به‌خاطر استعداد حیرت‌آورش در کار با تیر و کمان مشهور بوده، اما دیگر در اجتماع حضور ندارد و منزوی شده است، پسربچه‌ای در جست‌وجویش است که سرانجام او را می‌یابد. پسربچه سوالات زیادی در ذهن دارد و تتسویا با نشان‌دادن مسیری که برای یادگیری تیر و کمان طی کرده و اصول زندگیِ معنادار به آن‌ها پاسخ می‌دهد.

این داستان کوئیلو نشان می‌دهد زندگانی بدون برقراری ارتباط میان روح و عمل تحقق نمی‌یابد و زندگی‌ای که با ترسِ از طردشدگی و شکست محدود شده باشد بی‌ارزش است. درعوض باید ریسک کرد، شجاعت به خرج داد و سفر غیرمنتظره‌ای را که سرنوشت سر راهمان می‌گذارد پذیرفت.


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز