تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس گفت:

رئیس جمهوری می‌خواهیم که اقتصاد دانش بنیان را تقویت کند

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس گفت: مردم باید بدانند که کشور ما در حال گذار است. گذار از اقتصاد نفتی به سمت اقتصاد دانش بنیان. مسیر ایران روشن و در عین حال سخت و طولانی است. ایران در آینده نه چندان دور به یک کشور تولیدکننده تبدیل خواهد شد. بنابراین، به رئیس جمهوری نیاز داریم که بتواند کشور را آماده گذار کند.
کد خبر: ۱۵۷۴۱
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از ایسنا، پرویز اوسطی در مورد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: به نظرم هنوز زود است که به صورت موردی در مورد نامزدهای انتخاباتی صحبت کنیم اما مردم باید بدانند که کشور ما در حال گذار است. گذار از اقتصاد نفتی به سمت اقتصاد دانش بنیان. مسیر ایران روشن و در عین حال سخت و طولانی است. ایران در آینده نه چندان دور به یک کشور تولیدکننده تبدیل خواهد شد. بنابراین، به رئیس جمهوری نیاز داریم که بتواند کشور را آماده گذار کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با بیان اینکه  رئیس جمهور بعدی ایران باید در حوزه اجرا قوی باشد، اظهار کرد: به عنوان یک نماینده مجلس می‌گویم که نامزدی در انتخابات ۱۴۰۰ پیروز خواهد شد که کار و تلاش را سر لوحه برنامه‌هایش قرار دهد. شعار کاندیدای موفق، کار و کار و کار است.

وی افزود: مردم ما از شعارگرایی و سیاست زدگی خسته شده‌اند. مردم به رئیس جمهوری نیاز دارند که فارغ از گرایشات سیاسی، تلاش کند. مردم کسی را می‌خواهند که کشور را از بحران ناکارآمدی نجات دهد. به نظرم اگر در نامزدها کسی وجود داشته باشد که مردم فکر کنند هدفش نجات ما از بحران ناکارآمدی است، قطعا مشارکت بی نظیری را رغم خواهند زد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس در مورد سیاست خارجی نامزدهای موفق انتخابات ۱۴۰۰ گفت: به نظرم، خط قرمزهای سیاست خارجی رئیس جمهور آینده باید از منویات رهبر معظم انقلاب انتخاب شود. رئیس جمهور موفق رئیس جمهوری است که این خطوط قرمز را سر لوحه کار خود قرار دهد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز