تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
جانشین قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع)؛

رزمایش موشکی سپاه پاسخی بود به یاوه‌گویی‌های دشمن

جانشین قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: این رزمایش موشکی سپاه پاسخی بود به یاوه‌گویی‌های دشمن که دیگر جرات نکنند ایران اسلامی را تهدید کنند، چراکه ایران ترسی از آمریکا ندارد و آمادگی کامل هم برای هرگونه مقابله‌ای وجود دارد.
کد خبر: ۱۵۷۶۲
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سردار اصغر عرب پور در خصوص رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ و آزمایش انواع موشک‌ها توسط سپاه پاسداران در کویر مرکزی ایران، اظهار کرد: در چند روز اخیر آمریکایی‌ها و افراد وابسته به آنان مرتب اعلام می‌کردند که نیروهای آمریکا در منطقه بیشتر شده و احتمال تعرض آنان به حریم مرزهای ایران افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل چند رزمایش پشت سر هم توسط ارتش و سپاه انجام شد که روز گذشته هم سپاه پاسداران اقتدار خود را با آزمایش موشکی به نمایش گذاشت.

وی افزود: این رزمایش موشکی سپاه پاسخی بود به یاوه‌گویی‌های دشمن که دیگر جرات نکنند ایران اسلامی را تهدید کنند، چراکه ایران ترسی از آمریکا ندارد و آمادگی کامل هم برای هرگونه مقابله‌ای وجود دارد. البته یکی از مهم‌ترین پیام‌های رزمایش موشکی سپاه دادن اطمینان خاطر به مردم است که نیروهای مسلح ایران همواره امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان می‌آورند.

جانشین قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، گفت: قدرت دفاعی ایران در منطقه حرف اول را می‌زند و این کشورها تهدید جدی برای کیان جمهوری اسلامی ایران نیستند. ایران همواره اعلام کرده که تجهیزات نظامی که دارد برای دفاع است و قصد تعرض به هیچ کشوری را ندارد، اما اگر دشمن قصد تعرض به خاک کشور را داشته باشد با قدرت دفاعی ایران روبرو خواهد شد.

عرب پور تصریح کرد: البته ادعا نداریم که سلاح‌هایمان از سلاح‌های ناتو و غرب پیش رفته‌تر است، اما انگیزه، جسارت و اراده سربازان ایرانی بیشتر از دشمن است. نسبت به گذشته پیشرفت نظامی ایران چشمگیر بوده و روز به روز باید این پیشرفت ادامه یابد تا هیچ کشوری جرات نکند به ایران تجاوز کند. 
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز