تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
خودروی آینده بهمن موتور؛

عرضه اس‌یو‌وی جدید به نام فیدیلیتی

بهمن موتور در حال تولید محصول دیگنیتی برای عرضه انبوه به بازار است، جهت گسترش سبد محصولات خود با اخذ مجوزهای لازم از وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروی اس یو وی جدید لوکس و اقتصادی دیگری با نام فیدلیتی را معرفی کرد.
کد خبر: ۱۵۷۶۴
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از اقتصادآنلاین ؛ شرکت بهمن موتور که در حال تولید محصول دیگنیتی برای عرضه انبوه به بازار است، جهت گسترش سبد محصولات خود با اخذ مجوزهای لازم از وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروی اس یو وی جدید لوکس و اقتصادی دیگری با نام فیدلیتی را معرفی کرد. در حال حاضر تصویری از فیدلیتی بر روی بیلبوردهای شهر تهران به چشم می خورد و حاکی از آن است که این اس یو وی 5 و 7 نفره، آخرین مراحل تست را می گذارند و به مرحله مونتاژ در خطوط تولید نزدیک شده است.

بهمن موتور با سرمایه گذاری بسیار زیاد برای اولین بار در کشور پلتفرم خودروی مذکور را که در سال 2019 طراحی شده، خریداری کرده است.

کیفیت بالای محصولات گروه بهمن و همکاری با شرکت های تراز نخست ژاپنی مانند مزدا، ایسوزو و میتسوبیشی و شرکت های معتبر چینی مانند هاوال، فاو و... و خدمات پس از فروش مطلوب همواره مورد توجه همگان بوده است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز