تهران ۱۴.۹۹° كمينه ۱۰.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
طبق اعلام فرمانده سپاه؛

۴ هزارپایگاه سلامت در مازندران راه‌اندازی می شود

فرمانده سپاه و دیگر مسؤولان؛ از راه‌اندازی سامانه سیب برای رصد سلامت در آینده خبر داد و اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود پایگاه‌های سلامت قریب به ۴ هزار پایگاه در مازندران افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۱۵۸۲۱
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه کربلا، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در جلسه بررسی طرح شهید سلیمانی در محمودآباد که با حضور طالبی فرماندار، ابراهیم‌نژاد فرمانده سپاه و دیگر مسؤولان شهرستانی برگزار شد، از راه‌اندازی سامانه سیب برای رصد سلامت در آینده خبر داد و اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود پایگاه‌های سلامت قریب به ۴ هزار پایگاه در مازندران افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه با هم‌افزایی بسیج، سپاه و مسؤولان می‌توان کرونا را کنترل کرد، افزود: با توجه به اینکه شناسایی افراد کرونایی در طرح شهید سلیمانی انجام می‌شود، از طرفی نیز باید از طریق سفیران سلامت هم مراقب معیشت خانوار‌های درگیر کرونا بود تا دچار آسیب بیشتر نشوند.
 
فرمانده سپاه کربلا در ادامه به رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی هم اشاره و خاطرنشان کرد: با افزایش تیم‌های مراقبی میتوان طرح  شهید سلیمانی را با کیفیت بهتر و بیشتر اجرا کرد.

مسلمی به تست کرونا در درب منازل افراد در طرح هم اشاره کرد و یادآور شد: باید  از آسیب‌دیدگان کرونایی حمایت کنیم چرا که به لحاظ شرایط اقتصادی، خانواده‌ها تحت فشار هستند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز