تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
یک متقاضی خرید کامیون گفت:

تاخیر 4 ماهه در تحویل خودرو

یک متقاضی خرید کامیون با اشاره به نحوه برخورد متولیان ایران خودرو دیزل، افزود: پس از تاخیر 4 ماهه در تحویل خودرو به شرکت ایران خودرو دیزل مراجعه کردیم، اما مسئولان این شرکت به جای پاسخگویی، ما را از دفتر خود بیرون کردند و پاسخگوی مطالبات ما نبودند.
کد خبر: ۱۵۸۳۴
به گزارش پایگاه خبری معاصر، بنا بر اظهارات متقاضیان، تحویل کامیون‌های بنز LK-1924 توسط شرکت ایران خودرو دیزل با تاخیر مواجه شده است. در همین راستا یکی از اعضای تعاونی معدن داران ایثارگران چهار محال و بختیاری که به عنوان متقاضی خرید کامیون برای بررسی دلیل تاخیر سه ماهه شرکت ایران خودرو در تحویل کامیون به تهران آمده بود، با اشاره به اینکه طبق قرارداد، تاریخ تحویل این کامیون مهرماه 99 بود، گفت: متاسفانه اکنون در آستانه ورود به بهمن‌ماه هستیم، اما همچنان شاهد تاخیر در تحویل خودرو هستیم.

این متقاضی خرید کامیون در بیان اینکه تاخیر در تحویل خودرو منجر به توقف خط تولید معدن شن و ماسه شده است، گفت: زمانی که در اردیبهشت سال 99 کل وجه خرید را تکمیل کردیم، به ما قول تحویل در مهرماه 99 را دادند، اما همچنان با وعده ماه آینده کامیون ما را تحویل نمی‌دهند.

وی با اشاره به نحوه برخورد متولیان ایران خودرو دیزل، افزود: پس از تاخیر 4 ماهه در تحویل خودرو به شرکت ایران خودرو دیزل مراجعه کردیم، اما مسئولان این شرکت به جای پاسخگویی، ما را از دفتر خود بیرون کردند و پاسخگوی مطالبات ما نبودند.

این کارآفرین در پایان در توضیح اینکه ما نمی‌دانیم به کدام نهاد برای احقاق حق مراجعه کنیم، گفت: برای خرید این کامیون ها از تسهیلات بانکی استفاده کردیم و در حال حاضر اقساط این تسهیلات را پرداخت می‌کنیم، اما هنوز کامیونی تحویل نگرفته‌ایم.

به گزارش فارس، با توجه به ادعای مطرح شده پیرامون نحوه برخورد مسئولان ایران خودرو دیزل با این متقاضیان، باید دید، این مسئولان چه توجیهی برای نحوه رفتار خود ارائه می‌دهند. همچنین دلیل تاخیر در تحویل کامیون‌ها به چه مسائلی مرتبط است.
انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز