تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق؛

۴۵۰ دستگاه استخراج رمز ارز جمع‌آوری شده است

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: ۴۵۰ دستگاه غیر مجاز استخراج رمز ارز از اول سال تاکنون جمع آوری شده و در روزهای اخیر هم چند مورد دستگاه غیر مجاز رمز ارز با هماهنگی مراجع ذیصلاح جمع آوری خواهند شد.
کد خبر: ۱۵۸۸۲
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، حسین قدیمی در سومین مانور تعمیرات و اصلاح شبکه‌های توزیع برق همزمان با سراسر کشور از رویکرد تعدیل روشنایی معابر، جمع آوری برق‌های غیر مجاز و جمع آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارزها خبر داد.

وی افزود: ۳۵ اکیپ عملیاتی به همراه ۳۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین و ۱۱۲ نفر از همکاران در این مانور حضور دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به اینکه با تعدیل ۱۴هزار و ۵۰۰ دستگاه چراغ معابر در سطح استان، ۲/۸ مگاوات صرفه جویی شده، بیان کرد: با تعدیل معابر در شبانه روز، ۳۶ مگاوات ساعت صرفه جویی انرژی داریم.

وی به برق‌های غیرمجاز شناسایی شده اشاره کرد و اذعان داشت: یک هزار و ۵۰۰ برق غیرمجاز در استان شناسایی و جمع آوری شده است.

قدیمی گفت: ۴۵۰ دستگاه غیر مجاز استخراج رمز ارز از اول سال تاکنون جمع آوری شده و در روزهای اخیر هم چند مورد دستگاه غیر مجاز رمز ارز با هماهنگی مراجع ذیصلاح جمع آوری خواهند شد.

وی با بیان اینکه تامین برق پایدار مشترکان خانگی در اولویت است، از مردم استان خواست با کاهش ۱۰ درصد مصرف انرژی، این شرکت را تامین برق پایدار یاری کنند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز