تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
به دلیل حمله قلبی؛

مربی اسبق تیم ملی والیبال درگذشت

حسن منصوری مربی اسبق تیم ملی والیبال و از پیشکسوتان ارزشمند ورزش کشورمان شامگاه یک‌شنبه دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۱۵۸۸۶
به گزارش پایگه خبری معاصر، منصوری حدود یک سال با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد ولی چندی قبل به دلیل حمله قلبی از آمل به بیمارستان خاتم‌الانبیاء تهران منتقل شد.

مربی اسبق تیم ملی والیبال و سرمربی اسبق تیم ملی جوانان ایران در مسابقات جوانان آسیا واقیانوسیه در سن ۶۵ سالگی درگذشت.

مربی ارزشمند و پرافتخار والیبال کشورمان دوران جوانی را در تیم‌های والیبال آمل و مازندران خوش درخشید و پس از عضویت در تیم ملی، از مربیان طراز اول بین‌المللی والیبال ایران بود.

دبیر ورزش مدارس مازندران سال ۱۳۸۲ در کنار "پارک کی وون" در تیم ملی والیبال بزرگسالان دستیار و مربی تیم ملی بود و سرمربیگری تیم‌ ملی جوانان و ریاست کمیته ساحلی والیبال ایران را در کارنامه درخشان خود داشت.

این مربی خوش‌اخلاق والیبال کشورمان شاگردان زیادی برای ورزش ایران تربیت کرده و بسیاری از والیبالیست‌های مطرح لیگ برتر از شاگردان استاد منصوری بودند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، فرهاد شاهمیری داور FIVB والیبال و دیگر بزرگان این رشته پرطرفدار ورزشی در زمان بستری بودن حسن منصوری در بیمارستان خاتم‌الانبیا به عیادتش رفته و از حال عمومی‌اش باخبر شدند.

مراسم تشییع و خاک‌سپاری استاد حسن منصوری ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۲۹ دی از منزل آن مرحوم در خیابان امام خمینی(ره) آفتاب ۶۴ به سمت قطعه نام‌آوران بهشت امامزاده عبدالله(ع) به صورت محدود با رعایت پروتکل بهداشتی و شیوه‌نامه اجتماعی برگزار می‌شود.


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز