تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:

نمایشگاه کتاب سال بعد، در اردیبهشت‌ماه برگزار نخواهد شد

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:با توجه به اینکه اواخر سال ۹۹، نمایشگاه مجازی را برگزار می‌کنیم و از سوی دیگر اردیبهشت‌ماه همزمان با ماه رمضان است، امکان دارد با تأخیر نمایشگاهی برگزار شود که قطعاً در اردیبهشت‌ماه نخواهد بود بنابراین سال بعد چه نمایشگاه فیزیکی و چه مجازی پس از اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد تا به ناشران فرصت دهیم کتاب‌های تازه‌ای را ارائه دهند.
کد خبر: ۱۵۹۲۵
به گزارش پایگاه خبری معاصر، دومین نشست خبری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران امروز دوشنبه (۲۹ دی‌ماه) در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در دومین نشست خبری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رمضانعلی سبحانی‌فر، مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، ایوب دهقانکار، رئیس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، حجت‌الله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و هومان حسن‌پور، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران حضور دارند.

محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست درباره اینکه آیا نمایشگاه فیزیکی در اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه اواخر سال ۹۹، نمایشگاه مجازی را برگزار می‌کنیم و از سوی دیگر اردیبهشت‌ماه همزمان با ماه رمضان است، امکان دارد با تأخیر نمایشگاهی برگزار شود که قطعاً در اردیبهشت‌ماه نخواهد بود بنابراین سال بعد چه نمایشگاه فیزیکی و چه مجازی پس از اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد تا به ناشران فرصت دهیم کتاب‌های تازه‌ای را ارائه دهند. 

وی افزود: ما منتظر می‌مانیم، ببینیم شرایط چگونه است، اگر امکان‌پذیر باشد، نمایشگاه را در بهار برگزار می‌کنیم اما اگر امکان نباشد به‌ واسطه شرایط با تأخیر برگزار خواهیم کرد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز