تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
توسط نمازگزاران مسجد النبی (ص) و اهالی فرهنگ؛

۲۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های مناطق محروم تهران اهدا شد

نمازگزاران مسجد النبی (ص) و اهالی فرهنگ دوست محله شهرک پاسداران تهرانسر در اقدامی ارزشمند دو هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی مناطق محروم استان اهدا کردند.
کد خبر: ۱۵۹۳۱
به گزارش پایگاه خبری معاصر، مجید شاه‌محمدی، مسئول کتابخانه‌ عمومی مسجدالنبی (ص)، گفت: این اقدام با هدف کمک به ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین اقشار مناطق محروم و روستایی و تجهیز کتابخانه‌های این مناطق صورت گرفت.

وی اهدای کتاب و کتابخوانی را از کارهای خیر ماندگار دانست و گفت: توصیه ما به همه شهروندان این است که کتاب مازاد و سالم خود را جهت استفاده حداکثری توسط سایر هموطنان و علاقه‌مندان به کتابخوانی در اختیار کتابخانه‌های عمومی قرار دهند و در رشد دانایی و ترویج علم و فرهنگ در جامعه سهیم باشند.  

شاه‌محمدی با بیان اینکه کتابخانه مسجد النبی (ص) در همه فصول کتاب‌های اهدایی و مازاد خود را به پایگاه مبادله کتاب و مناطق محروم ارسال می‌کند، گفت: کتاب‌های اهدا شده به کتابخانه‌های عمومی در موضوعاتی از قبیل علمی، مذهبی، تاریخی، سیاسی، کنکور، کمک درسی و کودک و نوجوان است.

مسئول کتابخانه‌ عمومی مسجدالنبی (ص) با اشاره به اینکه از طریق تبلیغات اهدای کتاب در فضای مجازی و ارتباط با دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با امر ارزشمند اهدای کتاب آشنا شدیم و با همت نمازگزاران مسجد و اهالی فرهنگ دوست محله شهرک پاسداران تهرانسر علاوه بر کتاب‌های اهدایی، کتاب‌های قرآن صوتی نیز به صورت جزء به جزء به کتابخانه‌های عمومی اهدا شد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز