تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۸.۷۹°
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
فرمانده انتظامی استان اردبیل؛

۷۶۵تن نهاده‌های دامی قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی استان اردبیل اعلام کرد؛ ۷۶۵ تن نهاده‌های دامی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد و ۷۹۴ میلیون ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل کشف شد و در رابطه با کشفیات به دست آمده، پرونده تشکیل و اقدامات قانونی در حال انجام است.
کد خبر: ۱۵۹۵۳
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، هوشنگ حسینی امروز از تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه اخلال‌گران امنیت و نظم اقتصادی در احتکار کالا و اجناس خبر داد و اظهار کرد: این طرح با حداکثر توان و با بهره‌مندی از امکانات و در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اردبیل با جدیت پیگیری می‌شود.

وی افزود: ۳ شرکت که مسؤولان آن از تحویل نهاده‌های دامی یارانه‌ای به مرغداران و دامداران خودداری و قصد دستیابی به سود بیشتر از طریق فروش آزاد را داشتند شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تشریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطمینان از فعالیت مجرمانه مسؤولان این شرکت‌ها و پس از هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناس سازمان جهاد کشاورزی به آدرس این شرکت‌ها اعزام شدند که پس از بازرسی‌های به عمل آمده از انبارهای این شرکت‌ها، ۷۶۵ تن نهاده‌های دامی از نوع جو و کنجاله سویا که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه نهاده‌های دامی کشف شده پس از هماهنگی‌های لازم تحویل مرغداران و دامداران شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کشفیات به دست آمده ۱۵ میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال است.

حسینی گفت: در رابطه با کشفیات به دست آمده، پرونده تشکیل و اقدامات قانونی در حال انجام است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز