تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت:

۲۳ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تلاش برای حل مشکلات در حوزه اشتغال و صنعت و احیای واحدهای صنعتی راکد از مهمترین اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در سال جهش تولید است.
کد خبر: ۱۵۹۹۵
به گزارش پایگاه خبری معاصر، محمد اهلی با بیان این‌که در سال‌جاری احیای ۴۰ واحد صنعتی راکد و نیمه‌فعال هدف‌گذاری شده است، افزود: بر اساس این هدف‌گذاری، در ۹ ماهه اول سال‌جاری ۲۳ واحد راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به چرخه تولید بازگشته‌اند که تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت مشاورین حاضر در کلینیک کسب‌وکار استان و با عارضه‌یابی از واحدهای تولیدی، این هدف‌گذاری محقق شود.

اشتغال مجدد برای ۶۰۹ نفر با فعال‌سازی واحدهای راکد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در سال ۹۸ نیز تعداد ۴۱ واحد صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی استان به چرخه تولید بازگشتند که با فعال‌سازی این واحدهای تولیدی، برای ۶۰۹ نفر اشتغال مجدد ایجاد شده است.

اهلی بیان کرد: برنامه‌های حمایتی مختلفی از سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی انجام می‌گیرد که این حمایت‌ها در راستای افزایش تولید و اشتغال واحدهای تولیدی قرار دارد و با اقدامات انجام یافته تلاش شده است تا میزان سرمایه‌گذاری‌ها در سطح استان اردبیل افزایش یابد تا شاهد کاهش معضلات بیکاری و افزایش تولید در مناطق مختلف استان باشیم.

وی گفت: امیدواریم تا با تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری، زمینه حضور سرمایه‌گذاران در استان اردبیل فراهم شود تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر صنعت و افزایش میزان اشتغال در سطح استان باشیم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز