تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت؛

توزیع ۳۷۳ تن روغن خوراکی در لرستان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: برای اینکه در روزهای جاری مردم استان برای تهیه و تامین روغن خوراکی موردنیاز خود با مشکل مواجه نشوند، ۳۷۳ تن روغن خوراکی در هفته جاری در نقاط مختلف استان توزیع شد.
کد خبر: ۱۶۱۳۹
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از ایرنا، بختیار رازانی روز پنجشنبه افزود برای اینکه در روزهای جاری مردم استان برای تهیه و تامین روغن خوراکی موردنیاز خود با مشکل مواجه نشوند، این میزان روغن در فروشگاههای سطح شهرهای استان توزیع شده است تا مردم به راحتی این ماده خوراکی را تامین کنند.
وی اظهار داشت: در این مدت ۷۰ تن روغن خوراکی در خرم آباد،  بروجرد ۵۶ تن،  ازنا ۹ تن،  الیگودرز ۳۸ تن،  ۵۴ تن در  دورود ،  نورآباد ۴۶ تن،  کوهدشت ۵۷ تن، پلدختر ۲۰ تن و سلسله ۲۳ تن توزیع شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ۶۸۰ تن روغن خوراکی در ماههای اخیردر حال جذب است انتظار می رود مردم به میزان نیاز روغن خوراکی را خرید کنند تا مشکلی برای دیگر افرادی که این ماده خوراکی را نیاز دارند به وجود نیاید.
رازانی ادامه داد: خوشبختانه هیچ مشکلی برای تامین روغن موردنیاز استان وجود ندارد و تمام تلاش خود را برای تامین کامل روغن در استان بکار گرفته ایم و در روزهای آینده نیز توزیع روغن خوراکی درسطح فروشگاهها همچنان ادامه دارد.
سرپرست سازمان صمت لرستان گفت: انتظار داریم مردم از انبار خانگی روغن خوراکی در منزل پرهیز کنند چرا که مانند ماههای گذشته که هیچ مشکلی برای تامین روغن خوراکی در استان وجود نداشت، روغن خوراکی دراستان تامین شده است و مردم نباید احساس کنند که مشکل کمبود روغن در استان داریم.
وی ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم و جلوگیری از انبار خانگی روغن خوراکی در استان روند توزیع این ماده خوراکی درروزهای آینده نیز به حالت عادی برگردد.
رازانی از مردم خواست ضمن همکاری با سازمان صمت لرستان در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، اخفا، احتکار و عرضه خارج از شبکه انواع کالاهای اساسی به ویژه روغن خوراکی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان در میان گذارند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز