تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
مدیرعامل شرکت تله کابین دربندسر؛

علت حادثه سقوط پدر و دختر از تله‌سیژ چه بود؟

حسن شمشکی مدیرعامل شرکت تله کابین دربندس در خصوص حادثه امروز سقوط پدر و دختر از از تله سیژ که فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی پخش شده بود اظهار کرد: از آنجایی که پدر موقع سوار شدن به تله سیژ کوله پشتی با خود داشته نتوانسته به خوبی سوار شود و اپراتور نیز به محض مطلع شدن از قضیه حرکت را متوقف کرد.
کد خبر: ۱۶۱۸۸
به گزارش پایگاه خبری معاصر، حسن شمشکی گفت: این حادثه یک اتفاق نادر است که رخ داده و تقصیری متوجه اپراتور دستگاه نیست چرا که در همان ابتدای حرکت اقدامات مقتضی از سوی وی و همکاران ما در پیست اسکی صورت گرفت.

مدیرعامل این پیست اسکی با اشاره به اینکه در این حادثه هیچ کدام از نفرات دچار مصدومیت نشده‌اند در خصوص چرایی بازبودن این پیست بدلیل شرایط کرونایی افزود: ستاد ملی کرونا تنها به اماکن ورزشی که در مناطق نارنجی هستند گفته است که دایر بودنشان به شرط رعایت پروتکول‌های بهداشتی است و از آنجایی که تهران در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد می‌توانیم به فعالیت خود ادامه دهیم.

شمشکی در خصوص هزینه ورودی این پیست اسکی نیز خاطرنشان کرد: ورودی هرنفر در این پیست ۲۵۰ هزار تومن و برای اشخاصی که خدمات VIP بخواهند نیز ۶۰۰ هزار تومن می‌گیریم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز