تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
نمایش «هولودومور»؛

نمایش «هولودومور» به روی صحنه می رود

عمارت نوفل لوشاتو که به تازگی به محل جدید خود نقل مکان کرده است از اواخر بهمن ماه با نمایش «هولودومور» به نویسندگی علی صفری و تهیه کنندگی سید محمدمهدی طاهریان مهدوی میزبان مخاطبان خواهد بود.
کد خبر: ۱۶۲۳۱
به گزارش پایگاه خبری معاصر، نمایش «هولودومور» در زبان محلی اکراینی به معنای مرگ بر اثر گرسنگی است، این نمایشنامه به نویسندگی علی صفری روایتی از قحطی کشور اکراین بعد از جنگ جهانی است؛ اتفاقی که باعث مرگ میلیون‌ها نفر شد.

سارینا آزاد میلانی، فرشاد ایوبی، محمد پسندیده، تیما تقی زاده، فرزانه سیری، آهو شفیعی، میلاد صالح وند، مهدی عباسی، بردیا قادریان، نیکا قاسمی، عاطفه موسوی، علیرضا ولی پور بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت.

«هولودومور» همچون ۲ نمایش «آشویتس زنان» و «برلین ۱۰:۱۰» نگاهی به مشکلات و معضلات پیرامون جنگ جهانی دارد.

شهاب شریفی در مقام طراح صحنه، امین قنبری به عنوان طراح گرافیک، حنیف پرنده به عنوان طراح تیزر، مهدی سلیمی در مقام طراح موسیقی، فرزانه سیری به عنوان طراح لباس و رضا جاویدی و احسان زارع به عنوان عکاس، حاجی زینل را در این نمایش همراهی می‌کنند.

عمارت نوفل‌لوشاتو در مکان جدید خود به نشانی تهران، خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، تقاطع خیابان رازی فعالیت خود را از سر گرفته است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز