تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۰.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

شمار جان باختگان ایرانی حادثه مكه به 8 نفر افزایش یافت + اسامی

تعداد کشته های حجاج ایرانی به ٨ نفر رسید؛از دیگر زائران ایرانی، هنوز اطلاعاتی بدست نیامده و جزو مفقودان هستند و تلاش برای یافتن اطلاعات در مورد آنها در مراکز درمانی سعودی ادامه دارد.
کد خبر: ۱۶۲۷
اخبار معاصر: در پی تلاش برای یافتن مفقودین ایرانی حادثه روز جمعه مکه مکرمه، جنازه 3 نفر دیگر از مفقودین پیدا شد تا تعداد کشته شدگان ایرانی این حادثه به 8 نفر برسد.

اسامی این افراد به شرح زیر است: حسن قاسمی درآبادی از کاروان 17710 تهران، احمد حاتمی کلشتری از کاروان بعثه مقام معظم رهبری و محمد جعفر فلاح از کاروان 13352 استان اصفهان.

اسامی اجساد 5 نفر دیگر از زائران که تا صبح امروز شناسایی شده بودند نیز به این شرح است: محمد مجلسی از کاروان شماره 17743 از تهران، ولی اسمعیلی از کاروان شماره 39009 از خراسان جنوبی، محمد هاشم زهی از کاروان شماره 23114 از سیستان و بلوچستان و علیرضا عامری از کاروان شماره 22124 از سمنان.

کماکان از سه نفر زائران مفقودی حادثه مکه به نام های مریم آل‌طه فرزند میرجواد با شماره کاروان 11266، فاطمه دامغانی فرزند ذبیح‌الله با شماره کاروان 22124، کبری بیگم میرغفوری فرزند میرحسین با شماره کاروان 22124 خبری در دست نیست.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
نظرات بینندگان
یه هموطن
Iran, Islamic Republic of
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
این عزیزان مابایدبه عنوان شهید اعلام شوند واقعادرراه خدا کشته شدند.انشالله مورد رحمت الهی قراربگیرندآمین
ناشناس
Germany
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
متاسفم
چرا مفقودین همه خانم هستن
فاطمه ازمشهد
Iran, Islamic Republic of
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
واقعا تأسف باراست.جامعه شیعه باید رسیدگی پیگیرکنند.به بازماندگانشان صبر جمیل واجرجزیل خواهانیم.شهیدشدگان با شهدای کربلا محشور شوند انشاءالله.

آخرین اخبار روز