تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
کارشناسان خودرو پاسخ می دهند:

محبوب‌ترین خودروها در اروپا و آمریکا کدامند؟

در اکثر کشورهای دنیا برند تویوتا خیلی محبوب است؛ یا اینکه کشورهای قاره آمریکا به فورد بیشتر علاقه دارند و نروژ سازنده تسلا نیست، اما محبوب‌ترین خودروی این کشور تسلا است.
کد خبر: ۱۶۲۷۴
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از دنیای اقتصاد؛ در اکثر کشورهای دنیا برند تویوتا خیلی محبوب است؛ یا اینکه کشورهای قاره آمریکا به فورد بیشتر علاقه دارند.
اما در پنج سال آینده این محبوب‌ترین خودروها شاید تفاوت پیدا کند که آن هم به خاطر عواملی همچون گذار به خودروهای برقی از خودروهای بنزینی است و قرار است بخشی از خودروها بدون نیاز به راننده در حال تردد باشند.

آن‌طور که از اطلاعات گردآوری‌شده توسط این سایت برمی‌آید تویوتا کرولا همچنان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروی دنیا است. فقط در سال ۲۰۱۹ حدود  یک‌میلیون و۴۸۰ هزار دستگاه تویوتای کرولا در جهان فروخته شده است. در ۴۱ کشور دنیا تویوتا پرفروش‌ترین برند خودرو است و بدون تردید فعلا محبوب‌ترین برند دنیا به حساب می‌آید. با این حال در کانادا وانت‌های سری F فورد محبوب‌ترین هستند. بیشتر مردم مکزیک نیسان ورسا را می‌پسندند. در آمریکای جنوبی بیشتر رانندگان و مشتریان به خودروهای تویوتا رو کرده‌اند. در آرژانتین و پرو محبوب‌ترین خودرو تویوتای‌هایلوکس است و در ونزوئلا فورتونا مقام اول را دارد. در برزیل و پاراگوئه شورولت اونیکس Onyx پرچمدار محبوب‌ترین خودرو است.

در اروپا هم تویوتا محبوبیت بالایی دارد و پرفروش‌ترین خودروی ایسلند و استونی خودرو راوفور است. در ایرلند تویوتا کرولا اول است. در یونان تویوتا یاریس. در نروژ و هلند تسلای مدل۳ و تعجبی ندارد که پژو ۲۰۰۱ در فرانسه. ایتالیایی‌ها فیات پاندا را دوست دارند و آلمانی‌های طرفدار فولکس گلف هستند و روس‌ها لادای گرانتا.
در آفریقا دوباره نام تویوتا‌هایلوکس به چشم می‌خورد و در کشورهای آفریقای جنوبی، نامبیا، بوتساوانا، کنیا و ساحل عاج این خودرو زیاد است. در خاورمیانه و آسیای مرکزی تعداد زیادی تویوتا لندکروزر به چشم می‌خورد مخصوصا در یمن، عمان، امارات و قطر. در عربستان سعودی هیوندایی محبوب است.در آسیا و اقیانوسیه دوباره نام تویوتا‌هایلوکس دیده می‌شود؛ به‌ویژه در استرالیا و تایلند. خوروی محبوب چینی‌ها وانت کوچک وولینگ Wuling است و در هندوستان ماروتی آلتو. در خود ژاپن هم پرتیراژترین خودرو هوندای ان-باکس است. حالا شما هم نگاهی به نقشه کشورتان بیندازید و ببینید حدستان درست بوده یا خیر؟

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز