تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
رسانه شهر برایتون؛

ستاره ایرانی در آستانه ترک تیم است

رسانه شهر برایتون در گزارشی گفت: ستاره 17 میلیون پوندی، خواهان بازی بیشتر است و می‌خواهد با ترک تیم شرایط بهتری را بدست آورد. جهانبخش رکورد نقل و انتقالات باشگاه را شکست و به عنوان آقای گل هلند وارد این تیم شد.
کد خبر: ۱۶۲۸۴
به گزارش پایگاه خبری معاصر، علیرضا جهانبخش در این فصل شرایطش در برایتون بهتر شده  ولی همچنان از عملکرد رویایی خود فاصله دارد.

شب گذشته برایتون در جام حذفی انگلیس مقابل بلک‌پول در حالی به پیروزی رسید که جهانبخش به دلیل مصدومیت حضور نداشت. ستاره ایرانی از 3 بازی گذشته در دیدار جام حذفی مقابل نیوپورت از ناحیه همسترینگ آسیب دید و هنوز نتوانسته ریکاوری کند. حضور پر افت و خیز جهانبخش در تیم برایتون باعث شده تا رسانه این شهر در خصوص ترک ستاره ایرانی خبری را منتشر کند.

ایندیپندنت برایتون در خبری نوشت که ستاره 17 میلیون پوندی، خواهان بازی بیشتر است و می‌خواهد با ترک تیم شرایط بهتری را بدست آورد. جهانبخش رکورد نقل و انتقالات باشگاه را شکست و به عنوان آقای گل هلند وارد این تیم شد. در فصل 2018-2019 زیر نظر «کریس هاگتون» 24 بازی انجام داد اما هیچ گل و پاس گلی به ثبت نرسانید. پس از هاگتون،‌ گراهام پاتر هدایت برایتون را برعهده گرفت و با عدم اعتماد این مربی مواجه شد.

جهانبخش در فصل 2019-2020 تحت هدایت پاتر تنها 12 بازی در فصل انجام داد ولی توانست 2 گل به ثمر رساند. با اینکه به نظر می‌رسید در تابستان او برایتون را ترک کند ولی ستاره ایرانی ماند تا برای جایگاه خود تلاش کند. جهانبخش در فصل 2020-2021 شرایط بهتری پیدا کرد ولی پر افت و خیز نشان داده و با مصدومیت‌های زیادی مواجه شده است. او تاکنون 15 بازی انجام داده و توانسته 2 بار دروازه حریفان را باز کند.

ایندیپندنت برایتون نوشت که در ادامه خروج «مت رایان» و «برناردو» در پنجره زمستانی، تمام نشانه‌ها بر این است که «علیرضا جهانبخش» نیز تیم را ترک کند و با احتمال فراوان به هلند بازگردد.

از طرفی این رسانه مدعی شد که باشگاه برایتون می‌خواهد با کم کردن دستمزدهای بازیکنان، از شرایط آشفته اقتصادی در دوران پساکرونایی فاصله بگیرد.

ایندیپندنت نوشت که حضور «جیکوب مودر»، «پرسی تائو» و «میکال کاربونیک» می‌تواند نشانه دیگری برای خروج جهانبخش در پنجره زمستانی در نظر گرفت. تائو در مقابل نیوپورت جانشین جهانبخش مصدوم شد و توانست به ترکیب اصلی پاتر در بازی‌های بعدی راه پیدا کند.

باید دید چه آینده‌ای در پیش روی جهانبخش خواهد بود. او هنوز به دلیل مصدومیت به تمرینات بازنگشته و مشخص نیست که چه زمانی می‌تواند برای پاتر بازی کند. دیدار بعدی برایتون در روز چهارشنبه در لیگ برتر انگلیس مقابل فولام خواهد بود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز