تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
انتشارات سروش منتشر کرد

«خبر بزرگ» به قلم زهرا برقعی روانه بازار شد

چاپ نخست کتاب «خبر بزرگ» نوشته سیده زهرا برقعی با تصویرگری سرگروه تصویرگران زهرا کیانی در ۴۳ صفحۀ رحلی مصور رنگی، با قیمت ۴۰.۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.
کد خبر: ۱۶۳۰۳
به گزارش پایگاه خبری معاصر، کتاب «خبر بزرگ» نوشتۀ سیده زهرا برقعی با تصویرگری تصویرگران: منصوره محمدی، عاطفه فتوحی، حکیمه شریفی، فاطمه طیوب، ریحانه ابراهیمی، سمیه بیگدلی، اکرم‌سادات میرتوانا و فاطمه اسحاقی، روایت‌های متعددی از غدیر همچون؛ ستاره باران، مِنبَر بلند، بلند بگو یا علی، ترافیک فرشته‌ها، من هم بودم، خوشحال‌های کوچولو، یک کاسه آب، یادم باشد، کوچک‌ترین شاهد و یادگار پیامبر را برای کودکان گروه سنی ب چاپ و منتشر شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

فرشته‌ها نوبتی اجازه می‌گرفتند تا از آسمان به سمت زمین بروند. چنان پر از شادی و شوق بودند که نگو. اهل آسمان، همگی خوشحال و راضی بودند. دل توی دلم نبود که من هم برسم زمین. نمی‌شد آن بالا ماند و به دست‌بوسی نبی خدا (ص) نرفت. نمی‌شد علی (ع) را در آغوش نگرفت. مردم هم داشتند با حضرت بیعت می‌کردند و فرشته‌ها هم برای رفتن به زمین و ملاقات با نبی خدا (ص) و امیرالمؤمنین علی (ع) لحظه‌شماری می‌کردند. آسمان روشن و رؤیایی شده بود. ترافیک فرشته‌ها بود.

چاپ نخست این اثر در ۴۳ صفحۀ رحلی مصور رنگی، شمارگان ۱.۰۰۰ نسخه و با قیمت ۴۰.۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان این حوزه قرار گرفته است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز