تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد:

سارق لاستیک‌های یوسف‌آباد تهران دستگیر شد

سارق حرفه‌ای لاستیک خودرو بعد از دستگیری به صد فقره سرقت اعتراف کرد و از مخفیگاه او 50 حلقه لاستیک سرقتی کشف شد.
کد خبر: ۱۶۳۱۶
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سرهنگ قاسم طرهانی، سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ توضیح داد: در‌پی افزایش سرقت لاستیک خودرو در محدوده یوسف‌آباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد قرار گرفت. 

او عنوان کرد: مأموران در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند سارق یا سارقان ابتدا خودروهای فاقد لوازم بازدارنده و پارک‌شده در مکان‌های کم‌‌تردد را شناسایی کرده و پس از مراجعه‌کردن به آنها در ساعات تاریکی هوا، با شیوه‌های مختلف، لاستیک خودرو را باز و سرقت می‌کنند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری ابراز کرد: در ادامه مأموران کلانتری یوسف‌آباد با انجام اقدامات گسترده پلیسی و گشت‌زنی‌های مکرر در مناطق وقوع سرقت، سارقی را در حال پرسه‌زنی در اطراف یک خودرو شناسایی کرده و پس از تحت تعقیب قراردادن او، در یک فرصت مناسب متهم را دستگیر کردند و به کلانتری انتقال دادند. سرهنگ طرهانی تصریح کرد: متهم در کلانتری به صد فقره سرقت لاستیک خودرو اقرار و اظهار کرد تعدادی از لاستیک‌های سرقتی در داخل منزلش موجود است.

او افزود: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران کلانتری یوسف‌آباد به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند 50 حلقه لاستیک سرقتی از مخفیگاهش کشف کنند.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با دستور قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی مال‌باختگان و مال‌خران در اختیار مأموران کلانتری قرار دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز