تهران ۲۲.۶۲° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
هشدار پلیس آگاهی استان البرز

ملک 15‌میلیاردی با سند جعلی فروخته شد

کلاهبردار حرفه‌ای که با جعل سند اقدام به فروش ملک 15‌میلیاردی یکی از شهروندان کرده بود، به دست کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.
کد خبر: ۱۶۳۱۷
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سرهنگ فرج‌اله اسدالهی، فرمانده انتظامی نظرآباد استان البرز، در‌این‌باره گفت: در‌پی ارجاع پرونده‌ای به پلیس آگاهی نظرآباد مبنی‌بر فروش ملک یکی از شهروندان با سند جعلی از‌سوی فردی ناشناس، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. این مقام انتظامی افزود: از آنجایی که متهم به‌صورت حرفه‌ای و بدون به‌جاگذاشتن هر‌گونه ردی از خود از محل متواری شده بود، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی نظرآباد، اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری او آغاز کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد تصریح کرد: مأموران پس از انجام تحقیقات گسترده، با بررسی همه سرنخ‌های به‌دست‌آمده و به‌کارگیری اقدامات پلیسی، متهم را در شهرستان «ساوجبلاغ» شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند. سرهنگ اسدالهی در ادامه از کشف تعداد درخور توجهی مهر جعلی با عنوان سازمان و شرکت‌های دولتی و خصوصی، اسناد و مدارک جعلی به‌همراه سیستم‌های جعل سند از مخفیگاه متهم خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، اما پس از روبه‌رو‌شدن با دلایل و مستندات موجود، درنهایت به فروش ملک مال‌باخته با سند جعلی به قیمت 15 میلیارد ریال اقرار کرد. فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی در این زمینه همچنان ادامه دارد، از مردم خواست ضمن خودداری از در اختیار قرار‌دادن اسناد و مدارک شناسایی خود نزد دیگران برای انجام امور اداری و‌... از صحت معامله و احراز مالکیت فروشنده و اسناد و مدارک، اطمینان حاصل کنند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز