تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛

«بجو بجو هیولای کتاب‌خوار» منتشر شد

کتاب «بجو بجو هیولای کتاب‌خوار» نوشته اِما یارلت با ترجمه مریم فیاضی در ۲۸ صفحه، با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه و قیمت ۳۰ هزار تومان برای بچه‌ها منتشر شده است.
کد خبر: ۱۶۴۳۵
به گزارش پایگاه خبری معاصر، این کتاب با نویسندگی و تصویرگری اِما یارلت، نویسنده انگلیسی در ۲۸ صفحه، با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه و قیمت ۳۰ هزار تومان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه سنی بالای هفت‌ سال (نوخوان) به چاپ رسیده است.

در معرفی این کتاب آمده است: «بجو بجو» هیولایی کوچک و بازیگوش است که هر چیزی را که می‌بیند، می‌جود. صابون، جوراب، اردک‌های پلاستیکی، انگشت‌های پا و جالباسی و... اما او کتاب را بیشتر از همه دوست دارد که بجود تا به قصه‌های دیگر راه پیدا کند.
این هیولای جذاب و خشن - در این کتاب که به‌صورتی برجسته و با تصویرسازی، برگه‌های آویخته(فلپ) و حفره‌های داخل برگه آراسته شده است - اشتهایی مهارناپذیر دارد و با جویدن بخش‌هایی از کتاب، راه خود را به درون افسانه‌های مشهور کودکان مانند شنل‌قرمزی، جک و لوبیای سحرآمیز و سه خرس و ... باز و تلاش می‌کند نتیجه داستان را به نحوی که دوست دارد تغییر بدهد.
بجو بجو هیولای کتاب‌خوار که‌ قصه‌ خودش را جویده و بیرون آمده، حالا دارد قصه‌های دیگران را خراب می‌کند و آن‌ها را توی دردسر می‌اندازد به همین دلیل او به جرم خرابکاری در قصه‌ها و افسانه‌ها اکنون تحت تعقیب اتحادیه‌ قصه‌ها و افسانه‌ها است!
این مجموعه‌اثرِ اما یارلت، نویسنده و تصویرگر کتاب، در کشورهایی مانند ایالات متحده، استرالیا ، هلند، ژاپن، یونان، آلمان، پرتغال، فرانسه، چین، اسپانیا و دانمارک منتشر شده و او بابت آثارش جایزه و افتخارات فراوانی کسب کرده است.

بر اساس اعلام ناشر، این کتاب  با رعایت قوانین بین‌المللی نشر(کپی‌رایت) و اجازه‌ رسمی ناشر کتاب انتشارات LITTLE TIGER PRESS LTD  منتشر شده است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز