تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۳.۷۳°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
در سی و هشتمین نشست خبری سخنگوی دستگاه قضا مطرح شد

مهدی جهانگیری به جرم قاچاق حرفه‌ای ارز محکوم شد

سخنگوی دستگاه قضا گفت: حکم نهایی این پرونده صادر و برای اجرا ابلاغ شده است. مهدی جهانگیری به جرم قاچاق حرفه ای ارز به مبلغ ۶۰۷ هزار و صد یورو، ۱۰۸ هزار دلار به دو سال حبس، ضبط ارز و جزای نقدی چهار برابر بهای ریالی ارز قاچاق شده محکوم شد.
کد خبر: ۱۶۴۳۸
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سی و هشتمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی دستگاه قضا، از دقایقی پیش با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.

وی ضمن تشکر از تلاش های کادر پزشکی و درمانی در مواجهه با ویروس کرونا اظهار داشت: از کسانی که برای ساخت واکسن کرونا تلاش کردند و الحمدالله موفق بوده است تشکر می کنم. با رعایت دستورالعمل های پزشکی از سوی مردم آمار کرونا سیر نزولی پیدا کرده است اما وضعیت به هیچ عنوان عادی نشده و خطر با انواع جدید ویروس در کمین است و باید دستور العمل های مربوطه را بیش از پیش مراعات کنیم تا شر این ویروس منحوس از سر کشور ما برطرف شود.

اسماعیلی با اشاره به اقدامات قوه قضاییه ادامه داد: رشد عملکردی ۵ درصدی نسبت به سال گذشته در شرایط شیوع ویروس کرونا داشته ایم و پرونده های مانده ما ۱۱ درصد کاهش پیدا کرده است.

*محکومیت «مهدی جهانگیری» به جرم قاچاق حرفه‌ای ارز

وی در پاسخ به سوالی درباره پرونده مهدی جهانگیری گفت: حکم نهایی این پرونده صادر و برای اجرا ابلاغ شده است.

 مهدی جهانگیری به جرم قاچاق حرفه ای ارز به مبلغ ۶۰۷ هزار و صد یورو، ۱۰۸ هزار دلار به دو سال حبس، ضبط ارز و جزای نقدی چهار برابر بهای ریالی ارز قاچاق شده محکوم شد.

 در پرونده دیگری به جرم تحصیل مال نامشروع به مبلغ بیش از ۴۵۶ میلیارد و ۲۱۶ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال به تحمل دو سال حبس و رد مال محکوم شد.ت.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز