تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:

داوران فوتبال ایران حرفه‌ای نیستند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: فدراسیون فوتبال هم باید توجه بیشتری به داوران داشته باشد. باید دستمزد آن ها بیشتر شود و داوران هم باید حرفه ای تر شوند. داوری که شغل دیگری دارد شاید نتواند خوب تمرین و تمرکز کند.
کد خبر: ۱۶۴۴۱
به گزارش پایگاه خبری معاصر، ابراهیم صادقی در خصوص شرایط فعلی تیم سایپا اظهار داشت: امسال روند فنی ما خیلی خوب بوده، به غیر از یکی دوبازی در بیقه بازی‌ها روند فنی خوبی داشتیم. از روند تیم راضی هستیم اما می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم و حداقل دو بر بیشتر به دست بیاوریم. مطمئنان نقاط ضعفی داریم که روی آن‌ها کار می کنیم. در آینده هم می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم و هم فوتبال بهتری ارائه بدهیم.

سرمربی سایپا در مورد تساوی‌های زیاد این تیم عنوان کرد:‌ تساوی های ما زیاد است اما سه تا از آن ها می توانست برد باشد. تیم ما کاملا سوار بازی بود و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم. اما متاسفانه تبدیل به گل نشد. روی این بحث کار می کنیم که در گلزنی موفق تر باشیم.

صادقی در خصوص روند داوری ها گفت: اعتراضات خیلی زیاد است. قبل از بازی ها به صورت بیانیه و مصاحبه است و در جریان بازی هم کنار خط سعی می کنند داور را تحت تاثیر قرار بدهند. وقتی یک گروه سه چهار نفره در هر صحنه اعتراض می کند داور تحت تاثیر قرار می گیرد و در صحنه های پنجم یا ششم ممکن است پنالتی یا خطایی نزدیک به محوطه جریمه بگیرد. امیدوارم داوران ما هم مقتدرتر عمل کنند.

وی افزود: فدراسیون فوتبال هم باید توجه بیشتری به داوران داشته باشد. باید دستمزد آن ها بیشتر شود و داوران هم باید حرفه ای تر شوند. داوری که شغل دیگری دارد شاید نتواند خوب تمرین و تمرکز کند. دستمزد آن ها باید حداقل سه چهار برابر شود تا حرفه ای شوند. خوشبختانه داوران جوانی وارد لیگ برتر شده اند. امیدوارم در آینده عملکرد بهتری داشته باشند که حق تیمی ضایع نشود و هر تیمی لیاقت دارد بتواند نتیجه بهتری بگیرد.

صادقی در مورد برنامه شب گذشته تلویزیون و اشاره به اشتباهات داوری دربازی های گل گهر اظهار داشت: احساسم این بود که جای این برنامه درست نبود. بهتر بود این کار در نیم فصل انجام شود و همه تیم ها بررسی شوند. نظرم این بود که این اتفاق که اشتباهات را نشان دادند، باعث نشود هفته بعد که با گل گهر بازی داریم داور تحت تاثیر قرار بگیرد. انتقادم به این بخش بود.

وی در مورد برنامه سایپا در نقل و انتقالات زمستانی گفت: ما کارمان را انجام می دهیم و مشغول بررسی هستیم ولی متوجه شدم بعضی تی مها وارد نقل و انتقالات شده اند و با بازیکنان صحبت می کنند. امیدوارم با بازیکنان ما صحبتی نشود. رقم قرارداد بازیکنان ما پایین است و وقتی پیشنهاد بالایی برسد هوایی می  شوند و ممکن است نتوانند عملکرد خوبی برای ما در ادامه کار داشته باشند. اجازه بدهند این بازیکنان در سایپا برای سال های بعد پخته شوند. اگر قرار است کسی منتقل شود حتما با باشگاه مذاکره و اصول حرفه ای را رعایت کنند.

صادقی در مورد مشخص نبودن برنامه سازمان لیگ عنوان کرد: هنوز صحبت رسمی نشده، سعی می کنم در این یکی دوروز حتما ارتباط بگیرم و ببینم شرایط به چه گونه است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز