تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور؛

آبرسانی به ۹۱۲ روستای کشور اجرا شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: قرار بود به یک هزار و ۶۳۸ روستا با جمعیت ۹۷۹ هزار نفر آبرسانی شود که تاکنون آبرسانی به ۹۱۲ روستای کشور و جمعیت ۶۲۴ هزار نفر با اعتبار افزون بر ۸۱۵ میلیارد تومان اجرا شده است.
کد خبر: ۱۶۴۴۶
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از وزارت نیرو، حمیدرضا جانباز، روز سه‌شنبه در آئین بهره‌برداری از پنج طرح آب و فاضلاب شهری و روستایی در کاشان گفت: امسال در قالب طرح پویش #هرهفته_الف_ب_ایران قرار بود به یک هزار و ۶۳۸ روستا با جمعیت ۹۷۹ هزار نفر آبرسانی شود که تاکنون آبرسانی به ۹۱۲ روستای کشور و جمعیت ۶۲۴ هزار نفر با اعتبار افزون بر ۸۱۵ میلیارد تومان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور همچنین با اشاره به آغاز بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۱۱ روستای استان سمنان، ادامه داد: امروز در منطقه کاشان پنج طرح آبرسانی با صرف ۱۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بهره‌برداری و عملیات ساخت یک طرح نیز آغاز شد.

وی از آغاز اجرای طرح ارتقای کمی و کیفی آب مناطق شهری خزاق و طاهرآباد و مجتمع روستایی «یزدل، علی‌آباد و محمدآباد» در منطقه کاشان خبر داد و افزود: هزینه اجرای این طرح ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز