تهران ۱۶.۵۱° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
یک عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد

حسین‌پور: زمان شعار دادن گذشته است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر بنده کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باید برای حل مشکلات مردم برنامه کاربردی ارائه کنند. دیگر زمان شعار دادن گذشته و گوش مردم نیز از شعارهایی که تحقق نمی یابد، پُر است.
کد خبر: ۱۶۴۵۶
به گزارش پایگاه خبری معاصر، کمال حسین پور، درباره فضای سیاسی کشور در آستانه انتخابات ۱۴۰۰، بیان کرد: امروز فضای سیاسی کشور پرچالش بوده و شاهد اظهار نظرهای گوناگون و فعالیت های سیاسی متعدد هستیم اما آنچه که باید در اولویت تمام جریانات سیاسی و چهره هایی که قرار است وارد عرصه رقابت شوند، باشد این است که تمام فعالیت ها باید در جهت خدمت رسانی به مردم و دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گیرد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: امروز شاهد فعالیت جناح های مختلف و اظهارات و توییت هایی هستیم که یا براساس واقعیات مطرح شده و یا در جهت محکوم کردن جریان مخالف مطرح می شود که این روند در همه کشورها وجود داشته و امری طبیعی در رقابت های سیاسی می باشد. اما باید توجه داشت که نباید از چارچوب واقعیت و صداقت خارج شویم.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بنده معتقد هستم که همه فعالیت های انتخاباتی باید در چهارچوب قانونی پیش بینی شده پیش رفته و بهترین زمان برای آغاز تبلیغات انتخاباتی همان زمانی است که وزارت کشور در نظر گرفته است.

وی در ادامه درباره راهکارهای موجود برای افزایش نشاط سیاسی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بیان کرد: از نظر بنده کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باید برای حل مشکلات مردم برنامه کاربردی ارائه کنند. دیگر زمان شعار دادن گذشته و گوش مردم نیز از شعارهایی که تحقق نمی یابد، پُر است. آنچه که برای جلب نظر مردم موثر است برنامه ای واقعی برای حل مشکلات است. مردم ایران اسلامی همیشه در لحظات حساس با حضور در صحنه مشت محکمی بر دهان دشمنان کشور زده اند.

حسین زاده در پایان افزود: ان شاءالله با نهایی و اجرا شدن طرح اصلاح قانون انتخابات شاهد ساماندهی روند ثبت نام و حضور چهره هایی موثرتر برای حل مشکلات مردم در انتخابات پیش رو خواهیم بود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز