تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
حوالی ساعت ۲۳:۲۰ شب گذشته؛

تصادف اتوبوس در جاده تهران- مشهد

یک دستگاه اتوبوس مسافری در جاده تهران- مشهد با تریلر حامل سوخت تصادف کرد که بر اساس گزارش‌های اولیه، دو نفر کشته شده‌اند و ۳۷ نفر در این تصادف مصدوم شده‌اند و در حال انتقال به بیمارستان سمنان هستند و همچنان امدادرسانی ادامه دارد.
کد خبر: ۱۶۴۷۳
به گزارش پایگاه خبری معاصر و بر اساس اطلاعات دریافتی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان، حوالی ساعت ۲۳:۲۰ شب گذشته، سانحه رانندگی بین یک دستگاه اتوبوس و تریلر در محور آرادان- سرخه در مسیر تهران- مشهد به هلال‌احمر اعلام شد.

نیرو‌های امدادی و پلیس به‌سرعت در صحنه حادثه حضور پیدا کردند و هم‌اکنون در حال امدادرسانی به حادثه‌دیدگان هستند.

بر اساس گزارش‌های اولیه دریافتی از اورژانس، متأسفانه شماری از هم‌وطنانمان در این حادثه مصدم شده‌اند. مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور دقایقی پیش گفت: در پی حادثه تصادف اتوبوس و تریلر حامل سوخت در محور آرادان- سرخه، دو نفر کشته شده‌اند و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

او ادامه داد: این حادثه در ۳۵ کیلومتری محور آرادان- سرخه روی داده است و ۳۷ نفر در این تصادف مصدوم شده‌اند و در حال انتقال به بیمارستان سمنان هستند.

سخنگوی اورژانس کشور اضافه کرد: پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز به محل حادثه اعزام شده‌اند و بیمارستان کوثر سمنان در آماده‌باش است.

اما مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در همین حال با ارائه آمارهای دیگری می‌گوید: این حادثه در محور گرمسار به سمنان کیلومتر ۳۵ سرخه رخ داده که حال ۶ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

او افزود: در این تصادف، ۲۷ نفر مصدوم شده‌اند؛ اتوبوس از کرج به سمت مشهد در حال حرکت بود که این حادثه رخ داد و مصدومان این حادثه به مراکز درمانی سمنان منتقل شدند.

سرهنگ مهرابی، فرمانده انتظامی سرخه هم می‌گوید: اتوبوس با تانکر حامل سوخت مازوت برخورد کرده است و انتقال حادثه‌دیدگان به پناهگاه برای اسکان، با تلاش امدادگران هلال‌احمر گرمسار و سرخه انجام شد.

در ادامه این متناقض‌گویی‌ها، محمد اطهری مدیر مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر فوت دو نفر در تصادف اتوبوس و تریلر در جاده آرادان به سرخه را تکذیب می‌کند و می‌گوید: با توجه به وخامت حال دو نفر از سرنشینان این حادثه در لحظات ابتدایی این حادثه تصور شد این دو فرد فوت کرده‌اند، ولی خوشبختانه با اقدامات مؤثر امدادی اورژانس و هلال‌احمر، تا این لحظه هر دو نفر زنده‌اند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز