تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون؛

۵۵۹۸ زنجانی مبتلا به کرونا به خانه برگشتند

مجموع موارد مثبت ترخیص ‌یافته ۵۵۹۸ مورد و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۴ هزار و ۱۵۶ مورد بوده است.
کد خبر: ۱۶۵۶۳
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، در حال حاضر روند بیماری کرونا در استان زنجان از روند نزولی خود خارج و ثابت شده که نیازمند رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (۹ بهمن‌ماه) ۱۵۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۵ مورد بوده است.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان ۱۹ هزار و ۵۷ بوده و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این بازه زمانی نیز ۶۷۷۵ مورد بوده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ مورد مثبت سرپایی شناسایی شده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۷ هزار و ۳۸۱ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده در استان زنجان به ۱۱۳۱ نفر رسیده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص ‌یافته ۵۵۹۸ مورد و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۴ هزار و ۱۵۶ مورد بوده است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز