تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم عراق گفت:

200 فرمانده داعشی در سال 2020 کشته شدند

سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم عراق از عملیات بی‌سابقه علیه گروه تروریستی داعش گفت که اوج این عملیات در اواخر سال گذشته یعنی بیش از ۳۰۰ عملیات بود که طی آن بیش از ۲۰۰ تروریست در سطح فرمانده کشته و شمار زیادی (۳۰۰ نفر) نیز بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۶۸۶۶
به گزارش پایگاه خبری معاصر، «صباح النعمان» سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم عراق گفت که این دستگاه از اوایل سال گذشته با تدوین یک طرح اطلاعاتی و راهبردی، تعقیب عناصر تروریستی با استناد به تحلیل فضای امنیتی مناطق حضور این عناصر را آغاز کرد.

النعمان در مصاحبه با خبرگزاری عراق «واع» گفت که پس از تکمیل این طرح راهبردی، اجرای عملیات بی‌سابقه آغاز شد که اوج این عملیات در اواخر سال گذشته یعنی بیش از ۳۰۰ عملیات بود که طی آن بیش از ۲۰۰ تروریست در سطح فرمانده کشته و شمار زیادی (۳۰۰ نفر) نیز بازداشت شدند.

او افزود که از ابتدای سال جاری نیز این عملیات‌ها برای تعقیب عناصر تروریستی ادامه داشته است.

به گفته وی با اجرای این عملیات‌ها در کنار عملیات دیگر نیروهای امنیتی بسیاری از تهدیدهای تروریستی و عملیات‌هایی تروریستی که داعش قصد اجرای آن را داشت از طریق اعترافات عناصر این گروه مشخص شد.

النعمان تصریح کرد که داعش برای اجرای عملیات‌های تروریستی برنامه‌ریزی می‌کرد اما سرعت عمل دستگاه مبارزه با تروریسم و سرعت دریافت اطلاعات باعث شد که ما تعداد زیادی از این عملیات‌های تروریستی را خنثی کنیم.

سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم عراق همچنین تأکید کرد که عملیات تعقیب عناصر داعش و انتقام‌گیری خون شهدا ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز