تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
توسط انتشارات نگاه؛

کتاب «راز مولانا» منتشر شد

کتاب «راز مولانا» نوشته برد گوچ با ترجمه پوران کاوه با ۳۴۱ صفحه و قیمت ۷۰ هزار تومان توسط انتشارات نگاه منتشر و راهی بازار نشر شد.
کد خبر: ۱۶۸۸۰
به گزارش پایگاه خبری معاصر، کتاب «راز مولانا» نوشته برد گوچ به‌تازگی با ترجمه پوران کاوه توسط انتشارات نگاه منتشر و راهی بازار نشر شده است.

بِرد گوچ نویسنده آمریکایی، متولد سال ۱۹۵۲ و فارغ‌التحصیل دانشگاه کلمبیا است. او مدرک دکترای خود را در نیوجرسی در رشته ادبیات انگلیسی دریافت کرد. شعر، داستان، رمان و زندگی‌نامه، شاخه‌هایی هستند که او ۱۴ کتاب خود را در آن‌ها منتشر کرده است. او کتاب «راز مولانا» را سال ۲۰۱۷ با نام اصلی «راز رومی؛ زندگی صوفی شاعر عشق» منتشر کرد.

این‌کتاب گوچ در شاخه زندگی‌نامه‌ها جا دارد و در آن زندگی و شعر مولانا را مورد بررسی و کنکاش قرار داده است. او با این‌فرض که زندگی مولانا فراز و نشیب‌های زیادی داشته، این‌سوال را مطرح می‌کند که اتفاقات و حوادث مربوط به این‌فراز و نشیب‌ها چه کمکی به انسان امروز می‌کند که با کمترین زحمت به هرچه بخواهد می‌رسد؟

گوچ برای درک بهتر مولانا و شناخت بیشتر فرهنگ و عرفان اسلام و شرق، از آمریکا به سوریه سفر کرد و تحقیقاتی درباره مولانا داشت. او علاوه بر تحلیل و نظریات خود، زندگی‌نامه مولانا را مانند یک‌داستان روایت کرده است.


مجموعه‌داستان کوتاه «عاشقانه‌های زیر آب» نوشته حسام انوری و چاپ پنجم «کلیله و دمنه» براساس تصحیح و تشریح مجتبی مینوی تهرانی دیگر کتاب‌هایی هستند که نگاه به تازگی به بازار نشر عرضه کرده است.

«عاشقانه‌های زیر آب» با ۱۶۷ صفحه و قیمت ۳۰ هزار تومان و چاپ پنجم «کلیله و دمنه» هم با ۴۰۰ صفحه و قیمت ۷۵ هزار تومان عرضه شده است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز