تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
پنجشنبه ساعت15؛

پرسپولیس در تبریز به مصاف تیم تراکتور می‌رود

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال پنجشنبه با دو مسابقه و همزمان در یک ساعت آغاز می‌شود، پرسپولیس در تبریز به مصاف تیم تراکتور می‌رود و شهرخودرو میزبان مس رفسنجان است.
کد خبر: ۱۶۹۰۳
به گزارش پایگاه خبری معاصر، دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر در حالی روز پنجشنبه آغاز می‌شود که جمعی از داوران با حضور در فدراسیون فوتبال و دیدار با حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون از حرف‌های قلعه‌نویی علیه داوری به شدت گلایه کردند. 

نگاهی به این دو مسابقه که هر دو ساعت 15 آغاز می‌شود، می‌اندازیم:

تراکتور تبریز- پرسپولیس؛ نبرد مدعیان

قرمزپوشان تبریزی در بازی حساس با پرسپولیس به دنبال برد خواهند بود. سرخپوشان تهرانی هم معمولا کارشان در تبریز گره می‌خورد و گرفتن امتیاز برایشان در تبریز سخت‌تر از هر شهر دیگری است. تراکتور سازی هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد ولی پرسپولیس توانست تیم قعرنشین ماشین‌سازی تبریز را در دقایق پایانی شکست بدهد تا 18 امتیازی شود و به رده ششم جدول برسد. تراکتور 19 امتیازی یک پله بالاتر از پرسپولیس ایستاده اما مسعود شجاعی سرمربی تراکتور هم می‌داند کار راحتی مقابل نایب قهرمان آسیا و قهرمان چهار دوره لیگ برتر ندارد.

محمد عباس‌زاده مهاجم تراکتور  انگیزه زیادی برای بازی با تیم سابقش دارد. البته پرسپولیس با 8 گل خورده همچنان قویترین خط دفاع لیگ را دارد. اخباری دروازه‌بان تراکتور در بازی با آلومینیوم به دلیل مصدومیت غایب بود و مشخص نیست در این بازی به میدان برود یا نه، هادی محمدی هم دیگر مصدوم تراکتور است.دو تیم برای رسیدن به رتبه چهارم جدول تلاش می‌کنند البته پرسپولیس دو بازی معوقه هم دارد و امیدوار است با انجام آنها به به جمع دو تیم بالای جدول برسد. تقابل مسعود شجاعی و یحیی گل‌محمدی دو ملی پوش اسبق فوتبال ایران در کسوت مربیگری دیدنی است هرچند گل‌محمدی بسیار با تجربه‌تر و کارآزموده‌تر از شجاعی است. شجاعی به تازگی قرار است مدرک مربیگری درجه ‌C خود را بگیرد. 

پرسپولیس اگر مثل نیمه اول بازی با ماشین سازی بازی کند می‌تواند به پیروزی امیدوار باشد اما اگر مثل نیمه دوم همان مسابقه ظاهر شود شرایط سختی در تبریز خواهد داشت. سرمربی تیم ملی در تبریز از نزدیک شاهد این مسابقه خواهد بود.

شهر خودرو - مس رفسنجان؛ جذاب به دور از حاشیه؟

شهر خودرو با سیدمهدی رحمتی به دو برد متوالی مقابل نساجی و سپاهان رسیده و اکنون به رده نهم جدول لیگ برتر رسیده تا شرایط فنی‌ و جدولی اش به پایداری برسد اما از نظر مدیریتی شایعه‌های زیادی در مورد این باشگاه منتشر شد که در نهایت هم وطنخواه به عنوان سرپرست جدید باشگاه انتخاب شد. مس رفسنجان اما وضعیت مطلوب مالی دارد در 4 هفته اخیر هم دو برد و دو مساوی داشته است. مس 16 امتیازی با دو امتیاز کمتر از شهرخودرو در رده دوازدهم جدول لیگ ایستاده است. شاگردان رحمتی به دنبال سومین برد متوالی هستند و مس با ربیعی می‌خواهد به رده‌های بالاتر جدول لیگ برسد. دو تیم بیشتر به مسایل فنی فوتبال اهمیت می‌دهند و از حواشی دوری می‌کنند بنابراین باید منتظر یک بازی جذاب باشیم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز