تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
با اعلام معاون باشگاه پرسپولیس؛

پرسپولیس با پیراهن مشکی با تراکتور بازی می‌کنند

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: به احترام انصاریان و در عزای او، در بازی امروز مقابل تراکتور مشکی‌پوش هستیم و با پیراهن سیاه و با نام انصاریان وارد زمین خواهیم شد.
کد خبر: ۱۶۹۷۹
به گزارش پایگاه خبری معاصر، ابراهیم شکوری در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با شرایط پیش آمده قبل از بازی با تراکتور، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید درگذشت زنده‌یاد علی انصاریان را به خانواده او، به ویژه مادر بزرگوارش و سپس هواداران تسلیت بگویم. از دست دادن مهرداد میناوند و حالا انصاریان، دو مصیبت غیر قابل باور است.

وی افزود: در حال حاضر همه ما لحظات سختی را سپری می‌کنیم و دچار شوک شده‌ایم. در بهت و ناباوری، دومین چهارشنبه پیاپی را در عزای دوستان عزیزمان سپری می‌کنیم. هنوز درگذشت میناوند را هضم نکرده بودیم که این اتفاق هم روی داد. از خدا برای همه صبر و سلامتی آرزو می‌کنم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: به احترام انصاریان و در عزای او، در بازی امروز مقابل تراکتور مشکی‌پوش هستیم و با پیراهن سیاه و با نام انصاریان وارد زمین خواهیم شد. با همکاری صمیمانه شرکت اسپانسر، در کمترین زمان ممکن البسه‌ای تیم تهیه خواهد شد و امروز با پرواز ارسال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم پرسپولیس هفته گذشته و در دیدار با ماشین سازی هم برای گرامیداشت یاد مهرداد میناوند با پیراهن مشکی بازی کرده بود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز