تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر

غم فقدان انصاریان در اردوی پرسپولیس در آستانه بازی با تراکتور

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ساعت ۱۵ امروز میهمان تراکتور تبریز در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر است که درگذشت علی انصاریان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا شرایط سختی را در اردوی سرخپوشان پایتخت ایجاد کرده است.
کد خبر: ۱۷۰۰۸
غم اندوه در اردوی پرسپولیس در آستانه بازی با تراکتوربه گزارش پایگاه خبری معاصر، کاروان پرسپولیس عصر روز گذشته به تبریز رفت که بلافاصله پس از حضور در این شهر با خبر درگذشت بازیکن پیشین خود روبرو شد تا اشک‌های یحیی گل محمدی و افشین پیروانی از چشمان آنها سرازیر شود.

خبری که کاروان پرسپولیس را در بهت و ماتم فرو برد تا وحید امیری و سید جلال حسینی و سایر بازیکنان این تیم نیز نتوانند جلوی احساسات خود را در مقابل این غم بگیرند و خود را شریک داغ خانواده انصاریان کنند.

کادرفنی پرسپولیس پس از اقامت در هتل محل اقامت خود قصد داشتند شرایط روحی تیم را به حالت عادی بازگردانند اما آنها نیز با چشمان پر از اشک به اتاق‌های خود رفتند.

اردوی پرسپولیس در روز بازی با تراکتور هم چندان خوب نیست و تمام بازیکنان و مربیان این تیم حوصله‌ای برای هم صحبتی با همدیگر ندارند و همگی در ماتم از دست دادن انصاریان هستند.

سرمربی پرسپولیس که خودش هنوز نتوانسته شرایط روحی مناسب را پیدا کند قبل از بازی می‌خواهد دقایقی با بازیکنان خود صحبت کند تا آنها را آماده دیدار با تراکتور در تبریز کند.

همچنین تیم فوتبال پرسپولیس که هفته گذشته بابت از دست دادن مهرداد میناوند مشکی پوشیده بود این بار هم بخاطر درگذشت علی انصاریان از همین رنگ پیراهن استفاده می‌کند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز