تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
محمود فکری گفت

نساجی در چاهی افتاد که برای من کنده بود

سرمربی تیم استقلال گفت: من دوست داشتم طوری از نساجی جدا شوم که در شأن خودم و باشگاه نساجی باشد، اما دوستان قول و قرارشان را فراموش کردند.
کد خبر: ۱۷۰۰۹
به گزاری پایگاه خبری معاصر،  محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال صحبت‌های خود در نشست خبری پیش از بازی با نساجی را با تسلیت به مناسبت درگذشت علی انصاریان آغاز کرد و از خاطرات همبازی بودنش در تیم فجر سپاسی و استقلال با وی بیان کرد و در ادامه گفت: تسلیت گفتن در این مورد خیلی سخت است اما متاسفانه باید با این اتفاقات بسازیم. امیدوارم همه عمر طولانی داشته باشند.

سرمربی استقلال در خصوص بازی با نساجی گفت: در بحث فنی یک بازی قشنگ خواهد شد. اما در بحث‌های دیگر، اینجا مقابل نساجی حس خیلی خوبی دارم. نساجی خانه اول من است چون شروع فوتبالم و شروع مربیگری‌ام از این تیم بوده و خاطرات خیلی خوبی از نساجی دارم. در خصوص بحث جدایی‌ام از نساجی برای بازگشت به استقلال خیلی دوست داشتم این اتفاق قشنگ‌تر می‌افتاد و دوست داشتم قول‌هایی که به من داده بودند را وقتی از استقلال پیشنهاد گرفتم عملی می‌شد. اما فضایی ایجاد شد که این فضا نه برای من قشنگ بود، نه برای باشگاه نساجی و هوادارانش. امیدوارم نساجی خودش را پیدا کند و با ارائه بازی‌های خوب به جایگاه واقعی‌اش بازگردد. حیف است که نساجی را در لیگ برتر نبینیم و یا حتی گزینه سقوط باشد.

محمود فکری خاطرنشان ساخت: متاسفانه بعضی از دوستان که ملیجک نساجی هستند یا عشق مصاحبه دارند مباحثی را مطرح می‌کنند. ما بازیکنانی از قبل در نساجی داشتیم و حالا می‌گویند کادر فنی قبلی تیم را اینگونه بسته است. البته من هنوز هم به بازیکنان نساجی اعتقاد دارم.

وی افزود: ما بازیکنانی مثل حقیقی، آشوری و خیلی‌های دیگر را می‌خواستیم که پولی برای تمدید قرارداد با آنها نبود. ضمن اینکه در هفته‌های اول که نتیجه می‌گرفتند حاصل زحمات خودشان می‌دانستند اما وقتی تیم سیر نزولی گرفت، این اتفاق را به پای ما گذاشتند.

سرمربی پیشین نساجی گفت: تیم خوبی را ابتدای فصل بسته بودیم و فکر می‌کردیم جایگاه خوبی در جدول داشته باشد. اما وقتی آقایان خواستند من را بزنند و مثلاً گفتند وحید فاضلی را از فکری جدا کنیم تا زمین بخورد. اما این نیت گریبان خودشان را گرفت و با چوبی که می‌خواستند من را بزنند، خودشان خوردند. حالا می‌بینیم مدیریت و سرمربی جدا شدند.

فکری بیان داشت: اگر ما حرفی می‌زنیم باید روی حرفمان بایستیم. بهتر بود به من می‌گفتند آقای فکری به پیشنهاداتت فکر نکن. من پیشنهاداتی داشتم اما با هیچکدام قول و قرار نمی‌گذاشتم و به آنها فکر نمی‌کردم. اما وقتی صحبت از استقلال شد، نظرشان برگشت. در حالی که از روز اول می‌گفتند اگر قرار باشد استقلال بروی، ما کمکتان می‌کنیم. اما وقتی بنای کار این شد که من را بزنند، دودش به چشم خودشان رفت. چاهی که برای من کندند خودشان در آن «افتادند. مصداق ضرب‌المثلی شدند که می‌گوید چاه مکن بحر کسی اول خودت بعداً کسی.

سرمربی آبی‌پوشان گفت: شاید هواداران نساجی مرا مقصر بدانند چون از شرایط خبر ندارند. اگر از روز اول به من می‌گفتند به هیچ تیمی جز نساجی فکر نکن، من فکر نمی‌کردم. امیدوارم نساجی به روزهای خوب برگردد.

کد خبر 5138865
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز