تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۱۱.۵۱°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
به قلم احمد یوسف‌زاده؛

کتاب «شاید پیش از صبح» رونمایی شد

مراسم رونمایی کتاب «شاید پیش از صبح» به قلم احمد یوسف زاده عصر روز گذشته با حضور سردار ایرانمش (مشاور و رئیس دفتر حاج قاسم سلیمانی) برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۰۱۲
به گزارش پایگاه خبری معاصر، مراسم رونمایی کتاب «شاید پیش از صبح» به قلم احمد یوسف زاده عصر روز گذشته با حضور سردار ایرانمش (مشاور و رئیس دفتر حاج قاسم سلیمانی) حجت الاسلام پرهیزکار (رئیس شورای حل اختلاف منطقه ۱۵) سرهنگ مغروری (رئیس پایگاه مالک اشتر) دولت آبادی (رئیس بنیاد شهید منطقه ۱۵) فاطمیان پور (معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) برگزار شد.

اسماعیل قضات لو مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۵ و رئیس فرهنگسرای خاوران گفت: ما مفتخریم که از اثری منسوب به سردار دل‌ها را رونمایی کنیم..

قضات لو در ادامه به بیان اهمیت و ناب بودن پیروزی انقلاب پرداخت و اینکه شعار امام و مردم در آن زمان نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی به این معنا بود که این انقلاب هیچگونه وابستگی به حزب و فرقه‌ی خاصی ندارد و در عین استقلال به توانمندی‌ها فقط به ریسمان محکم اسلام وابسته است. نفی قدرت‌ها، پایداری، ایستادگی و نگاه و مسیر الی الله حرف مؤکد بنیانگذار انقلاب در آن زمان و همه ی زمان‌ها بود. این را باید بدانیم که شرق و غرب در یک چیز با هم همصدا هستند و آن نابودی انقلاب و ایران اسلامی است. امروز نیز فشار دشمن بر عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی زیاد است. در این مبحث مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند: اندیشه مقاومت قدرتمندترین سلاح یک ملت است و نماد این اندیشه در عصر مالکیت کسی نیست جز حاج قاسم سلیمانی که دشمن خبیث ما حتی از انتشار عکس ایشان واهمه دارد!!! ما بالاترین دارایی مان اندیشه مقاومت است و باید برای پیشرفت از آن استفاده کنیم.

سردار ایرانمش مشاور و رئیس دفتر حاج قاسم سلیمانی گفتند: ما هرچه داریم از شهداست و مدیون آنان هستیم. شهدا تمام وجودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و عاشقانه برای پایداری انقلاب و اسلام جنگیدند.

سردار به ذکر خاطراتی از سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و اهتمام و عشق ویژه ی ایشان به برگزاری مراسم روضه‌ی فاطمیه و عشق، علاقه، ارادت و توکل وصف ناپذیر شهید سلیمانی به ائمه و فاطمه‌ی زهرا پرداختند و اینکه شهید گره کور بسیاری از مشکلات را با توکل با مادر سادات باز می‌کرد. در بیان گفته‌های سردار ایرانمنش سردار دل‌ها مروج و بانی اصلی دهه‌های فاطمیه در شهر کرمان بود و نکته بسیار جالب در انتخاب مداحان و روضه خوانان بیت الزهرا ولایی و پیرو خط رهبر بودن روضه خوانان مراسم بود. سردار سلیمانی علاوه بر اینکه یک فرمانده طراز یک نظامی بود یک دیپلمات قوی، یک فرد رسانه‌ای مطلع، یک فرد اجتماعی و مردمی محسوب می‌شد و رموز موفقیت حاج قاسم سلیمانی را در: اعتقاد کامل و راسخ به خدا و ائمه اطهار اطاعت پذیری محض از امامین انقلاب اخلاص بالا در عمل پیگیری و پشتکار طراحی و ایده پردازی‌های ناب داشتن هوش و ذکاوت مثال زدنی امیدوار بودن و پرهیز از یأس و ناامیدی مشورت کردن و نظرخواهی از کارشناسان و مدیران مجموعه کاری دشمن شناسی قهار پایبند بودن به نظام ساده زیستی و نداشتن منیّت تکریم و احترام خاص به روحانیت و علمای دینی تکریم خاص مقام پدر و مادر تکریم خاص خانواده‌ی معزز شهدا عدم وابستگی به خط و جناح عشق بی بدلیل به شهادت و سخاوت مند و … بر شمرد. جملات پایانی ایشان این بود که "بدانیم که مشی و راه و روش سردار سلیمانی بسیار مهم است و ایشان عامل به آیه‌ اطیعوالله و اطیعو الرسول و اولی الامر منکم" بودند...

بخش سوم برنامه ارتباط و گفتگوی تصویری با نویسنده کتاب احمد یوسف زاده بود که ایشان نیز نکاتی را درخصوص تألیف کتاب و رمز موفقیت نگارش شأن بیان کردند. همچنین به ذکر خاطره‌ی شیرین نگارش کتاب این ۲۳ نفر و نامه محبت‌آمیز سردار به مؤلف کتاب بود. در چهارمین بخش اجرایی مراسم، رونمایی از کتاب با حضور مدعوین جلسه انجام پذیرفت.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز